به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۳۳۹۷۲۵
متأسفانه تذکرات ما درباره وضعیت معیشت و گرانی پخش نمی‌شود

آیت‌الله نوری‌ همدانی: مردم به ما می‌گویند چرا حرفی نمی‌زنید

آیت‌الله نوری‌ همدانی: مردم به ما می‌گویند چرا حرفی نمی‌زنید
گروه سیاسی: آیت‌الله نوری همدانی گفتند: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است. مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه ها با این مردم هستیم.
این مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز به مناسبت پایان سال درس خارج خود در مسجد اعظم ضمن سخنانی با تاکید بر اهمیت ضرورت پشتیبانی روحانیت از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتند: یکی از وظایف مهم روحانیون و علما حفاظت و پشتیبانی از نظام اسلامی است چرا که نظام، نظام اسلامی است اما این امر محقق نمی شود مگر با خدمت به مردم و رفع مشکلاتشان.
ایشان در ادامه با اشاره به زحمات امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امام خمینی با زحمات فراوان و با حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون توانستند این انقلاب را به پیروزی برساند و دست آمریکا و صهیونیست ها را از این مملکت کوتاه کند از این روباید به مردم رسیدگی کرد تا در آسایش باشند. آیت الله نوری همدانی در ادامه با توصیف حضور پرشور مردم در صحنه های گوناگون افزودند: حضرت امیر المومنین علی (ع) به مالک اشتر می‌گوید: که ای مالک! بدان ستون دین و اجتماع مسلمان ها و سپر در برابر دشمن همین مردم هستند بنابراین توجه ات به مردم باشد و امام راحل ورهبری نیز همواره به مردم اهمیت می‌دهند این مردم در هشت سال دفاع مقدس و در لحظه های حساس از انقلاب و نظام اسلامی جانانه دفاع کردند.
ایشان در ادامه با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و گرانی گفتند: متاسفانه مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است. چرا که مردم به ما می‌گویند که به لحاظ گرانی و سختی معیشت در رنج و سختی به سر می برند. ما باید قدر این مردم را بدانیم و به فکر اینها باشیم درد این ها را درک کنیم و به اندازه خودمان سعی کنیم از این مردم پشتیبانی شود.
مرجع تقلید شیعیان در ادامه افزودند: ما باید به مسئولین تذکر بدهیم چرا که مردم به ما مراجعه می کنند و می‌گویند چرا درباره وضعیت معیشت و گرانی شما حرفی نمی‌زنید، باید بگویم ما تذکر می دهیم ولی متأسفانه تذکرات ما پخش نمی‌شود. مردم بدانند که حوزه علمیه قم و ما طلبه‌ها با این مردم هستیم چون همین مردم هستند که تا به حال اسلام را حفظ کردند. اماحرف و صدای مابه جای نمی رسد و پخش نمی‌کنند.
 

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۶
شما هم بگین... (388598)
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۸:۲۶
زمان روحانی که صدایتان خیلی بلند بود حالا چرا (388599)
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۱۹:۳۵
حتی در انتقاد از وضعیت معیشتی مردم به فکر منافع خودشان هستند. (388608)
یات خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۲۰:۰۹
ای اقا شما بگین مگر دولت روحانی سر کار است که ما حرف بزنیم بلوا درست خوب این دولت واس ماست حالا گرانی هست که هست مگه چیه خوب نخر خوب نخور بمیر افتاد ما حرف بزنیم که چی خود مان گفتیم گرانش کنن (388612)
۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۲۳:۰۹
............ والسلام .... (388624)
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۸:۲۴
حاج آقا مگر حرف مراجع پیش از انقلاب را تلویزیون منتشر می کرد؟ ... (388638)
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۰۸:۵۰
گر آ.... ایران شود گلزار (388643)
۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ۱۶:۴۷
نه خبر ،لازم نیست شماها نگران باشید ،به ... (388660)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها