به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۳۳۹۷۶۶

مجازات حبس بیشتر برای ناوالنی

مجازات حبس بیشتر برای ناوالنی
گروه بین الملل: یك منتقد دولت روسیه که پیش از این به اتهام «تقلب» به ۹ سال حبس محکوم شده بود، اکنون به اتهام جدید «تشکیل انجمن افراطی» منتظر افزایش حکم زندان خود است.
 الکسی ناوالنی،  گفت که مقامات این کشور اتهامی جدید علیه وی مطرح کرده‌اند.او  گفت: ظاهرا من یک گروه افراطی تشکیل داده‌ام تا (دیگران را) به نفرت‌پراکنی علیه مقامات و الیگارش‌ها تحریک کنم. وقتی مرا به زندان انداختند، جرات کردم که عصبانی شوم و خواستار تظاهرات شدم. به این دلیل، قرار است ۱۵ سال دیگر به محکومیت من اضافه کنند.ناوالنی در توییتر نوشت: هنوز هشت روز از دریافت حکم حبس ۹ ساله‌ام نگذشته است و امروز مامور تحقیقات دوباره پیدایش شد و رسما مرا به اتهام جدیدی متهم کرد.
اخیرا دادگاهی در روسیه درخواست تجدیدنظر ناوالنی در حکم ۹ ساله‌ای را رد کرد و او باید از یک تبعیدگاه به زندانی امنیتی برای جرائم جدی منتقل شود.ناوالنی از منتقدین سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه است که در سال ۲۰۲۰ مسموم شده و در ۲۰۲۱ پس از پیمودن مراحل درمان در آلمان و بازگشت به روسیه دستگیر شد. سخنگوی ناوالنی گفت: تا زمانی که پوتین در قدرت است، ناوالنی را آزاد نخواهد کرد، پس باید کاری کنیم قدرتش در اسرع وقت به پایان برسد.

 
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها