به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۳۳۹۷۷۴
آغاز دوران حکومت فوق‌ستاره؛

دو ستاره در لیست فروش امباپه، ببخشید PSG!

گروه ورزشی: کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن خواهان جدایی دو ستاره بزرگ این تیم شده است.
دو ستاره در لیست فروش امباپه، ببخشید PSG!
در شرایطی که به نظر می‌رسید جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن ژرمن و انتقال به رئال مادرید قطعی شده باشد، این ستاره فرانسوی تصمیم خود را در روزهای پایانی تغییر داده و تا سال 2025 قراردادش را تمدید کرد. از همان ابتدا اخباری در مورد قدرت گرفتن کیلیان امباپه در رختکن پاریس و نقش آفرینی او در تصمیمات بزرگ باشگاه شنیده شده و حالا نشریه لوپاریزین فاش کرد او خواهان جدایی نیمار و مائورو ایکاردی، دو مهاجم باتجربه و اهل آمریکای جنوبی پاری‌سن ژرمن در فصل تابستان شده است.

اگرچه در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی در مورد جدایی احتمالی نیمار وجود داشت، اما این ستاره برزیلی اخیرا به‌صراحت اعلام کرد که قصد دارد به قرارداد خود تا ژوئن 2025 با تیم فرانسوی پایبند باشد. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار برای هیچ تیمی در اروپا آسان نیست و به همین دلیل احتمال زیادی در رابطه با جدایی این بازیکن از پاری‌سن ژرمن وجود ندارد.
 این در حالیست که رابطه نیمار و کیلیان امباپه در فصول ابتدایی فوق العاده بود، اما به نظر می رسد ورود لیونل مسی و صمیمیت او با ستاره برزیلی اوضاع را بهم ریحت. همچنین امباپه از فراوانی بازیکنان اهل آمریکای جنوبی دل چندان خوشی نداشته و به دنبال تغییر این روند در رختکن است.
اما شرایط برای مائورو ایکاردی متفاوت است. این مهاجم پرحاشیه و آرژانتینی در پروژه باشگاه جایی نداشته و عملکردش از زمان ورود به پاریس ضعیف و پرفراز و نشیب بوده است. چندین تیم ایتالیایی شرایط جذب مائورو ایکاردی را زیر نظر دارند و بعید است این ستاره آرژانتینی فصل بعد در ترکیب پاری‌سن ژرمن جایی داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد کیلیان امباپه تمایلی به ماندن بازیکنانی چون ادریسا گه‌یه، خوان برنات، آندر هررا، یولیان دراکسلر، لئوناردو پارادس و ... نداشته و تلاش مدیران باشگاه فروش این بازیکن در فصل تابستان خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها