به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۳۹۷۷۶

خیانت پیکه؛ پایان رابطه ستاره بارسا با شکیرا؟

گروه ورزشی: به نظر می رسد رابطه 12 ساله جرارد پیکه و شکیرا در حال تمام شده است.
خیانت پیکه؛ پایان رابطه ستاره بارسا با شکیرا؟
بعد از کلیپ رسمی جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی بود که جرارد پیکه و شکیرا رابطه خود را آغاز کردند و حالا بعد از بیش از یک دهه، این خواننده مشهور به همسر اسپانیایی خود مشکوک شده است.  اقامت جرارد پیکه در آپارتمان قدیمی اش در بارسلونا شایعات مشکلات بین این ستاره اسپانیایی و شکیرا را تقویت کرده است. 

همچنین شکیرا اغلب تصویری از خود در کنار جرارد پیکه را در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد، اما از تاریخ 21 مارچ این روند تغییر کرده و تها عکسی از خود خواننده در قسمت پروفایل قرار گرفته است. اما اخبار حاکی از آن است که شکیرا متوجه شده جرارد پیکه با زن دیگری ارتباط دارد و به همین دلیل احتمالا به زودی خبر جدایی این دو نفر منتشر خواهد شد. به نظر می رسد جرارد پیکه با ریکی پویگ، بازیکن جوان بارسلونا چندین بار در کلوپ های شبانه حاضر شده و شکیرا نیز متوجه این موضوع شده است. گفتنی است جرارد پیکه و شکیرا دو فرزند هفت و 9 ساله دارند.
البته هنوز این زوج مشهور واکنشی به شایعات اخیر نداشته اند و این خبر به صورت رسمی تایید نشده است. جالب اینجاست شکیرا اخیرا ترانه ای با مضمون خیانت نیز منتشر کرده که برخی معتقدند خطاب او در این قطعه نیز جرارد پیکه، ستاره محبوب و پرافتخار باشگاه بارسلونا بوده است.
برچسب ها: جرارد پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها