به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۰۳:۴۲
کد مطلب : ۳۳۹۸۳۳

آخرین فریم رامین با پیراهن پرسپولیس؟

گروه ورزشی: رامین رضاییان احتمالا آخرین بازی‌اش را با پیراهن پرسپولیس انجام داد.
آخرین فریم رامین با پیراهن پرسپولیس؟
رامین رضاییان ۶۰ دقیقه در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و در نهایت زمانی که مصدوم شد، از ترکیب بیرون آمد و جای خود را به فرشاد فرجی داد.
مصدومیت رامین رضاییان به شکلی بود که او نتوانست کنار زمین بماند و از پله‌های ورزشگاه آزادی پایین رفت تا در رختکن حضور یابد و با گرفتن دوش، ورزشگاه را ترک کند.

این اتفاق در حالی رقم خورد که در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جذب دانیال اسماعیلی‌فر توسط پرسپولیس وجود داشت و رضاییان نیز در برنامه فوتبال برتر با اعلام اینکه پیشنهادی از پرسپولیس برای تمدید ندارد، جدایی‌اش را به شکلی اعلام کرد.
رضاییان علاوه بر این موضوع حملات دیگری را هم بر زبان آورد که به ضعف‌های تیم پرسپولیس در فصل جاری اشاره داشت و مورد اعتراض بازیکنان این تیم قرار گرفت و در نهایت با واکنش یحیی گل‌محمدی هم در تمرین مواجه شد.

یحیی در میکسدزون با انتقادات از اظهارات گل‌محمدی واکنشی را به او نشان داد که ثابت کرد به نظر راه رضاییان و پرسپولیس به زودی جدا خواهد شد.
با این حساب به نظر می‌رسد بازی با فجرسپاسی آخرین حضور رامین با پیراهن پرسپولیس بود. او در این نیم فصل چهار پاس گل داد و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت با این حال یک بار دیگر از لمس جام قهرمانی با پرسپولیس ناکام ماند.
برچسب ها: رامین رضاییان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها