به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۳۳۹۸۹۱

گزینه ویرایش به واتس‌اپ اضافه می‌شود

گزینه ویرایش به واتس‌اپ اضافه می‌شود
گروه فناوری: در حالی که توییتر هنوز دکمه ویرایش ندارد، اما انتظار می‌رود واتس‌اپ در آینده‌ای نزدیک آن را اجرایی کند.در نسخه بتا نرم‌افزار، اپلیکیشن پیام‌رسان در حال تست دکمه ویرایش بود. واتس‌اپ در حال حاضر فاقد ویژگی ویرایش خاصی است. یک متن فقط پس از ارسال ممکن است حذف شود. با این حال، یک ویژگی برنامه‌ریزی شده ممکن است امکان اصلاح متون را پس از ارسال آنها فراهم کند.

Wabetainfo، وب سایتی که تمام اخبار مربوط به واتس‌اپ را پیگیری می‌کند، متوجه این عملکرد شد. پس از انتشار قابلیت واکنش به پیام‌ها، واتس‌اپ به‌زودی به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را پس از ارسال اصلاح کنند. گفته می‌شود که این پیام‌رسان توسعه این عملکرد را ۵ سال پیش آغاز کرده بود، اما پس از گزارش در توییتر، به سرعت کنار گذاشته شد.این عملکرد در حال آزمایش بر روی واتس‌اپ بتا برای اندروید بود، اما طبق این مقاله، واتس‌اپ در حال کار بر روی معرفی این ویژگی به نسخه بتا برای iOS و دسکتاپ نیز است و جزئیات بیشتر در آینده ارائه خواهد شد.
برچسب ها: واتس اپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها