به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۳۹۸۹۲
اینها فیک‌نیوز است

تکذیب شد؛ امباپه جدایی نیمار و پوچ را نخواسته

گروه ورزشی: کیلیان امباپه گزارشهای اخیر مبنی بر اینکه او خواهان جدایی مائوریسیو پوچتینو و نیمار از پاری سن ژرمن شده است را تکذیب کرد.
تکذیب شد؛ امباپه جدایی نیمار و پوچ را نخواسته
اخیرا ادعاهایی در رسانه‌ها مطرح شده بود مبنی بر اینکه کیلیان امباپه ستاره فرانسوی PSG از مسئولین این تیم خواهان جدایی چهارده نفر از این تیم شده که از جمله آنها به نیمار و مائوریسیو پوچتینو اشاره شده بود.
امباپه اخیرا قراردادش با باشگاه فرانسوی را تمدید کرد و این در حالی بود که شایعات زیادی درباره پیوستن او به قهرمان چمپیونزلیگ، رئال مادرید، وجود داشت.
در گزارشهایی که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شده بود ادعا این بود که مسئولین PSG برای راضی نگه داشتن ستاره بزرگ خود به او اجازه داده‌اند در برخی تصمیم‌های باشگاه و از جمله در مورد تصمیم‌های نقل و انتقالاتی دخالت کند. در روزهای اخیر روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو اولین بار مدعی شد که امباپه قصد دارد از این اختیارات برای خارج کردن چهارده بازیکن و مربی از فهرست PSG استفاده کند.
گفته می‌شد دو نفر از مهمترین چهره‌هایی که امباپه خواهان جدایی آنها از باشگاه شده نیمار ستاره برزیلی و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم است. از دیگر چهره‌های مطرح شده در این ادعا می‌توان به ادریسا گوئیه و آندر هررا اشاره کرد. مائورو ایکاردی‌، یولیان دراکسلر، پابلو سارابیا، لئوناردو پاردس و تیلو کرر از دیگر چهره‌های مطرح شده در این گزارش بودند.
اما امباپه به تکذیب این ادعاها در حساب توییتری خود از آن به عنوان اخبار فیک یاد کرد تا پایان رسمی شایعات را اعلام کرده باشد.
امباپه در توییتر در واکنش به توییت اسپورت‌بایبل که ادعاهای مطرح شده را بازنشر کرده با استفاده از عبارت "فیک" پاسخ داد تا به ادعاها واکنش رسمی داشته باشد. اسپورت‌بایبل بعد از واکنش امباپه توییت خود را پاک کرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها