به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۳۹۹۰۷

قیمت بنزین باز هم گران می‌شود؟

قیمت بنزین باز هم گران می‌شود؟
گروه اقتصادی: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: برنامه‌ای برای حذف کارت جایگاه‌داران در دستور کار نیست و هیچ تصمیمی در خصوص ایجاد تغییر و تحول در قیمت بنزین اتخاذ نشده است.به گزارش ایسنا، علی اکبر نژادعلی با بیان اینکه، هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم، اظهار کرد: شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و روال مانند گذشته بوده و هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده و قرار نیست که از تیرماه، کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی در خصوص افزایش نرخ بنزین گرفته نشده و تمامی اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می‌شود، گفت: بنزین بدون تغییر قیمت توزیع خواهد شد و تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، قیمت بنزین یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان ۳۰۰۰ تومان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه هیچ کدام از جایگاه‌ها اجازه تغییر قیمت در بنزین را ندارند، گفت: اگر جایگاهی چنین کاری را انجام دهد با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد، بنابراین مردم نگران تغییر قیمت بنزین نباشند.نژادعلی با تاکید بر اینکه سیستم سوخت رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها ایجاد نشده است و هرگونه تغییر و تحول از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام خواهد شد، اظهار کرد: جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند.
برچسب ها: قیمت بنزین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها