به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۳۹۹۲۱

نیمار خطاب به آرژانتین: مگر قهرمان جهان شده‌اید؟

گروه ورزشی: نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن ژرمن به تمسخر قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام بین قاره‌ای پرداخته است.
نیمار خطاب به آرژانتین: مگر قهرمان جهان شده‌اید؟
تیم ملی آرژانتین در جام بین قاره‌ای نمایشی درخشان در مقابل ایتالیا از خود ارائه داده و در نهایت موفق شد با سه گل از سد حریف نامدار خود عبور کند. گرچه آلبی سلسته سال‌ها در حسرت فتح عناوین قهرمان بود، اما این روند در یک سال اخیر تغییر کرده است. آنها ابتدا در تابستان سال 2021 و در خاک برزیل موفق به فتح رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا شدند. 

همچنین آنها دو شب پیش جام بین قاره‌ای را نیز فتح کردند تا در فاصله چند ماه مانده به آغاز جام جهانی، یکی از مدعیان اصلی فتح این تورنمنت لقب بگیرند. اما به رسم همیشگی، رقابت شدیدی بین تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل به‌عنوان دو قدرت بزرگ فوتبال آمریکای جنوبی وجود دارد و این موفقیت آلبی سلسته نیز از این حیث بدون حاشیه نبوده است.
تصویری از جشن شادی بازیکنان تیم ملی آرژانتین بعد از کسب عنوان قهرمانی در جام بین قاره و برتری مقابل ایتالیا منتشر شده که آنها شعار "چه خبر از برزیل" را سر می‌دهند. به نظر می‌رسد این شوخی به مذاق نیمار خوش نیامده و او در پاسخ نوشت که آیا مگر تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی شده که این‌گونه جشن قهرمانی برگزار می‌‌کند؟ در واقع به نظر می‌رسید بر خلاف تصور بازیکنان تیم ملی آرژانتین، این قهرمانی از نظر نیمار چندان دستاورد بزرگی نبوده و نیازی به برگزاری این جشن وجود نداشته است.
برچسب ها: نيمار
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها