به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۳۹۹۲۶
از تقویت تیم تا پذیرفتن مسئولیت نتایج؛

یحیی قول قهرمانی فصل آینده را داد؟

گروه ورزشی: آخرین اظهارات یحیی گل‌محمدی نشانه‌هایی را در مورد انگیزه بالای او برای فصل جدید در خود داشت.
یحیی قول قهرمانی فصل آینده را داد؟
فصل برای پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که پس از شش سال، یک تیم سرانجام لیگ برتر را با کسب امتیاز بیشتر نسبت به سرخپوشان به پایان رساند و همین موضوع تبعات سنگینی برای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس داشت. یحیی که در دو سال نخست محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران پرسپولیس کسب کرده بود، به آرامی و به خصوص از بازی دربی، جایگاه خود را نزد هواداران پرسپولیس از دست داد و همین حالا نیز مخالفان او، اگر تعداد بسیار بیشتری هم نداشته باشند، سروصدای زیادتری را در فضای مجازی ایجاد کرده‌اند.
این در حالی است که برخلاف پیش‌بینی ناظران، یحیی باوجود این فشارها ترجیح داد که استعفا ندهد و در فصل جدید نیز هدایت پرسپولیس را برعهده داشته باشد و تیمی جدید را بسازد. از شکست برابر سپاهان که مترادف بود با واگذاری جام لیگ برتر، فعالیت مخفی مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب ستاره‌ها آغاز شد و اتفاقا خیلی زود هم به ثمر نشست.
علیرضا بیرانوند که مشکلی هم برای جدایی از آنتورپ نداشت به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی که مدتی هم در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده بود، به زودی با مدیران باشگاه به توافق رسید. خبری که ابتدا در رسانه‌های غیررسمی منتشر شد اما سپس مسئولان رسمی باشگاه پرسپولیس نیز این اخبار را تائید کردند و شب گذشته هم یحیی با اشاره به اینکه «لیست ورودی و خروجی نداده» است، گفت: «منظور شما بازیکنانی هستند که هر تیمی دوست دارد آنها را به خدمت بگیرد.»


اما این همه ماجرا نبود. دقایقی پس از بازی فجرسپاسی، خبر توافق پرسپولیس با سه بازیکن سپاهان، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی‌فر از رسانه‌های مجازی و خبرنگاران حوزه باشگاه پرسپولیس منتشر شد تا مشخص شود  5 خرید قرمزها در آستانه نهایی قرار دارند.
این یک شروع استثنایی و بی‌نظیر برای پرسپولیس در نقل و انتقالات است که اگرچه هنوز از مبادی رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام نشده‌اند اما قطعی شده یا در مراحل نهایی هستند.
همین استارت فوق العاده در پنجره تابستانی باعث شد تا یحیی شب گذشته صحبت از جبران نتایج کند و بگوید که فصل آینده حداقل یک جام را به هواداران پرسپولیس هدیه خواهد داد. او همچنین تاکید کرد که «مسئول همه نتایج» این فصل پرسپولیس اوست.
یحیی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به صورت تلویحی از مواضع حمید مطهری که علیه منتقدان این تیم اظهار نظر کرده بود نیز انتقاد کرد و گفت که «از درخواست‌های هواداران پرسپولیس» اطلاع دارد و «تیم برای فصل آینده باید تقویت» شود.
همه این‌ها شواهد و نقل‌قول‌هایی هستند که نشان می‌دهند یحیی فصل همراه با ناکامی را پشت سر گذاشته و قصد دارد در دوره جدیدش همراه با پرسپولیس، این ناکامی را جبران کند. اینکه او باوجود ناکامی پرسپولیس را ترک نکرده، نکته مثبتی است و حالا باید دید در دوره آماده‌سازی تیمش را از نظر فنی چگونه مهیای حضور در لیگ برتر خواهد کرد.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها