به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۳۳۹۹۲۸

رسمی؛ نستور لورنز سرمربی تیم ملی کلمبیا شد

گروه ورزشی: فدراسیون کلمبیا اعلام کرد نستور لورنزو آرژانتینی به‌عنوان سرمربی این تیم منصوب شده است.
رسمی؛ نستور لورنز سرمربی تیم ملی کلمبیا شد
فدراسیون فوتبال کلمبیا امروز با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد نستور لورنزو برای چهار سال آینده و با چشم انداز موفقیت جام جهانی در سال 2026، این تیم را رهبری خواهد کرد. لورنزو پیش از این و در جام‌های جهانی 2014 و 2018 به‌عنوان دستیار، در کادر فنی تیم ملی کلمبیا فعالیت کرده بود. این سرمربی 56 ساله جانشین رینالدو روئدا کلمبیایی شد که نتوانست به جام جهانی 2022 قطر راه پیدا کند. 

کلمبیا در دور انتخابی نمایش ضعیفی داشته و با هفت بازی متوالی بدون گلزنی، کار خود را به اتمام رساند. نستور لورنزو که به‌عنوان بازیکن در جام جهانی 1990 با لباس تیم ملی آرژانتین فینالیست شده بود، آمارانتو پریا، مدافع سابق اتلتیکو مادرید و تیم ملی کلمبیا را به‌عنوان دستیار خود انتخاب کرده است. خود لورنزو او خودش در جام جهانی 2014 و 2018 دستیار هموطنش خوزه پکرمن بود و تیم ملی کلمبیا در سال 2014 در برزیل، با صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بهترین نتایج تاریخ خود را به‌دست آورد. 
کلمبیا روز یک‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف عربستان می‌رود. فدراسیون فوتبال اعلام نکرد که آیا لورنزو که در حال حاضر در باشگاه ملگا در پرو فعالیت می‌کند، کار خود را از همین مسابقه آغاز خواهد کرد یا خیر.
برچسب ها: کلمبیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها