به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۳۳۹۹۳۳

امام جمعه رشت:خون‌آشام‌ها گرانی درست کردند

امام جمعه رشت:خون‌آشام‌ها گرانی درست کردند
گروه سیاسی:آیت‌الله فلاحتی با پیشنهاد ایجاد اتاق فکر قیمت‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها توسط نمایندگان عالی اجرایی دولت در این مناطق گفت: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند نرخ بیش از یک‌صد قلم کالا را افزایش دادند.
 
به گزارش فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی این شهر، با تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانکاه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار کرد: خدای متعال مقام معظم رهبری را به‌عنوان نعمت بزرگ به‌عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران عنایت کرد.
امام‌جمعه رشت با اشاره به تصویب قانون جرم انگاری رابطه با رژیم صهیونیستی توسط مجلس عراق، بیان کرد: تعداد ۲۷۵ نفر از نمایندگان مجلس کشور عراق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم انگاری کردند که از اقدام‌های خوب این مجلس است.

فلاحتی به توقیف یک نفت‌کش دارای محموله نفت ایران توسط کشور یونان در ۲۰ فروردین‌ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از پیگیری‌های بین‌المللی مجبور شد دو کشتی یونانی دارای محموله نفت را توقیف کند.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی را به ذلت کشانده، تصریح کرد: فریاد «مرگ بر آمریکا» خرد و کلان ملت ایران بلند است ضمن اینکه توقیف دو نفت‌کش یونانی درسی برای دیگر کشورها بود که یدک‌کش استکبار نشوند.امام‌جمعه رشت روی کار آمدن دولت سیزدهم را با راهبرد مطالبات جبهه مردمی انقلاب اسلامی و نگاه ارزشی ذکر کرد و گفت: دولت جدید با شجاعت نشان داد اقداماتی را انجام می‌دهد که بسیاری از رجال سیاسی ترس انجام آن را دارند.

فلاحتی با اشاره به پرداخت یارانه نقدی دولت برای کالای اساسی مردم، بیان کرد: برخی افراد سالوس منش، خون‌آشام و آن‌ها که درد دین ندارند نرخ بیش از یک‌صد قلم کالا را افزایش دادند.وی به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد و افزود: طبق رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، هر حرکتی که منجر به یاس و ناامیدی در مردم شود مضموم و منفور است بنابراین نوشته و گفته‌ها نباید طوری تنظیم شود که در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کند.

امام‌جمعه رشت با پیشنهاد ایجاد اتاق فکر قیمت‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها توسط نمایندگان عالی اجرایی دولت در این مناطق، بیان کرد: مسؤولان باید نظارت جدی در نرخ‌گذاری کالای تولیدی در استان‌ها داشته باشند تا قیمت برای مصرف‌کننده مشخص باشد.فلاحتی افزایش نرخ کالا را سبب نگرانی مردم دانست و بیان کرد: دولت با حرکت حفظ عزت ملت روی کار آمده و امیدواریم در زمینه تثبیت قیمت‌ها تلاش بیشتری داشته باشد.وی پیرامون حقوق فرزند بر پدر و مادر در راستای سبک زندگی اسلامی، گفت: حق تربیت یکی از حقوق فرزند بر پدر و مادر بوده و تربیت فرزند باید تدریجی باشد.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۱۹:۱۸
من تا امروز فکر می کردم خون آشام ها فقط تو فیلمهای تخیلی هستن و کارشون خوردن خون هست. چه جالب حالا متوجه شدم خون آشام باعث گرونی هم میشه (388688)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۲
حرف ما مردم هم همین است دیگه
خون آشام های کفتارنژاد شیاطین شب پرست گرانی درست کردند
کفتارهایی که رسما قیمت مرغ، تخم مرغ، شکر، روغن، برق، آب، اینترنت و ... خدماتی را که دولت متولی آن است را گران می‌کنند آن‌وقت انتظار دارند مردن مثل برده مفت کار کنند ! وقتی دولت همه چیز را رسما گران می‌کند جامعه هم به تبع آن گران می‌شود دیگه
اینو نمیدونید؟
آن شخص و اشخاصی که قیمت کالاهای اساسی را چندین برابر کردند کفتار خون آشام که چه عرض کنم
شیاطینی هستند که .... (388690)
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۲۱:۱۷
من فکر می کردم دولت رئیسی کالاها را گران کرده (388692)
تا را
United States
۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ۰۷:۳۳
گرانی را دولت ها درست کردند و می کنند د نه (388696)
تارا
United States
۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ۰۷:۳۴
گرانی را دولت ها درست کردند و می کنند نه کس دیگر (388698)
۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ۰۹:۲۳
همه می‌گویند خون آشام وکفتار ولی چه بگویم که مردم شدن قربانی هو جنجال و گرانی و نداری آقای امام جمعه ما نسیه نمی‌خواهیم (388699)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ۱۹:۰۴
آقای امام جمعه به دولت انقلابی توهین نکن این همه خرابکاری حاصل عملکرد انقلابیونی است که با افتخار خود را انقلابی میدانن نه سیاستمدار

طفلکیها حتی یک تپه را تمیز باقی نداشتن...روی همش..... کارهای خیلی خیلی بدی کردن........... (388723)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها