به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۴۰۰۵۳

تاتنهام منصرف شد؛ قیمت دیبالا بالاست

گروه ورزشی: مبلغی که پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، برای دستمزدش در نظر دارد باعث انصراف تاتنهام از جذب این بازیکن شده است.
تاتنهام منصرف شد؛ قیمت دیبالا بالاست
قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس در پایان ماه جاری میلادی به صورت رسمی به پایان می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر باشگاهی منتقل شود. 
پیش از این از تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد به عنوان باشگاه‌هایی که علاقه بسیاری به جذب او داشتند نام برده می‌شدند و به نظر می‌رسید که این بازیکن نیز مشتاق است که حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. 
گفته می‌شد که تاتنهام مذاکراتی را برای جذب این مهاجم آرژانتینی آغاز کرده اما حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده که دستمزد مدنظر دیبالا برای پیوستن به این باشگاه مبلغی در حدود 280 هزار پوند در هفته است. 
همین موضوع باعث شده که مدیران تاتنهام در علاقه خود برای جذب او تجدیدنظر کنند، چرا که پرداخت این مبلغ برای این بازیکن را بسیار بالا می‌دانند و تصمیمی برای پرداخت چنین دستمزدی ندارند. 
 

این بازیکن 28 ساله گزینه‌های دیگری خارج از لیگ برتر انگلیس نیز دارد که جدی‌ترین آنها اینتر است. پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از آغاز مذاکرات نمایندگان این بازیکن با مدیران نراتزوری خبر داده بودند. 
ظاهرا اینتر پیشنهاد اولیه‌ای را نیز به دیبالا ارائه کرده که شامل دستمزد سالانه شش میلیون یورویی و بند پاداش است – حدود 260 هزار پوند در هفته –  اما او خواهان افزایش این مبلغ است. 
اینتر امیدوار است که بتواند این بازیکن را برای پوشیدن پیراهن این تیم راضی کند اما اگر این اتفاق رخ ندهد، گزینه جایگزین آنها بازگرداندن روملو لوکاکو از چلسی به این تیم است.
برچسب ها: پائولو دیبالا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها