به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۴۰۰۵۸

عذرخواهی یوفا: بابت اتفاقات ترسناک پاریس متاسفیم

گروه ورزشی: تبعات اتفاقات عجیب پیش از بازی لیورپول و رئال مادرید در خارج از ورزشگاه همچنان ادامه دارد.
عذرخواهی یوفا: بابت اتفاقات ترسناک پاریس متاسفیم
لیورپول و رئال مادرید هفته گذشته در فینال لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با پیروزی 0-1 و قهرمانی شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید.
اتفاقات عجیبی که در بیرون از ورزشگاه رخ داد باعث شد که این بازی تحت الشعاع حواشی ایجاد شده قرار بگیرد. بر اساس اعلام یوفا به دلیل مشکلات امنیتی که پیش از بازی به وجود آمده بود، این دیدار با 35 دقیقه تاخیر آغاز شد.
پس از آن یوفا مدعی شد که تعدادی از هواداران لیورپول قصد داشتند با بلیت جعلی وارد ورزشگاه شوند و همین باعث شد که در نهایت نیروهای امنیتی حاضر در استادو فرانس مجبور به استفاده از گاز اشک‌آور برای پراکنده کردن آنها و کنترل شرایط شوند.
با این حال این تنها بخشی از اتفاقات رخ داده در بیرون از درهای ورزشگاه بود، گفته می‌شود که سارقان بسیاری نیز با حضور در خیابان‎های اطراف ورزشگاه استادو فرانس سعی در آزار و اذیت هواداران داشتند. 
 


یوفا حالا با انتشار بیانیه‌ای به خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده:« یوفا عذرخواهی صادقانه خودش را از تمامی تماشاگرانی که شاهد اتفاقات ترسناک و ناراحت کننده پیش از آغاز فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس در شبی که باید جشن بزرگ فوتبال باشگاهی اروپا رقم می‌خورد، بودند ابراز می‌کند. هیچ هوادار فوتبالی نباید در چنین شرایطی قرار بگیرد و این اتفاق نباید بار دیگر تکرار شود.»
پیش از این دو باشگاه رئال مادرید و لیورپول با انتشار بیانیه‌هایی خواستار ارائه توضیح از سوی یوفا و همچنین انجام تحقیقات سریع و مستقل درباره اتفاقات رخ داده در پاریس شده بودند.
برچسب ها: یوفا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها