به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۴۰۱۰۷

آواربرداری از برج متروپل به کجا رسید؟

آواربرداری از برج متروپل به کجا رسید؟
گروه جامعه: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از پایان ماموریت نیروهای این سازمان در محل حادثه متروپل آبادان بعد از ۱۳ روز فعالیت شبانه‌روزی خبر داد.به گزارش ایسنا، ابراهیم قنبری با اشاره به حضور نیروهای آتش‌نشانی اهواز در آبادان از زمان وقوع حادثه متروپل تاکنون اظهار کرد: نیروهای این سازمان در دو شیفت کاری ۱۲ ساعته کار کردند و در هر شیفت ۶۰ نفر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به فعالیت این نیروها در آواربرداری و جست‌وجو افزود: در این عملیات ۱۳ خودرو با تجهیزات کامل آواربرداری توسط این سازمان به کار گرفته شد و بعد از ۱۳ روز کار شبانه‌روزی امروز ماموریت نیروهای این سازمان در آبادان به پایان رسید.

قنبری بیان کرد: امروز به دستور وزیر کشور جست‌وجو تا حدودی تمام شده اما چند گروه از آتش‌نشانی آبادان و چند شهر دیگر، در حال جست‌وجو هستند تا اگر پیکرهایی پیدا شد، به خانواده‌ها تحویل بدهند.رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: قرارگاه خاتم الانبیا کار پاکسازی و تخریب بخش‌های آسیب‌دیده را آغاز کرده است.
برچسب ها: حادثه متروپل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها