به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب : ۳۴۰۱۲۹

رسمی؛ رونالدو بازیکن فصل منچستریونایتد شد

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو به‌عنوان بازیکن فصل باشگاه منچستریونایتد انتخاب شد.
رسمی؛ رونالدو بازیکن فصل منچستریونایتد شد
منچستر یونایتد فصل بسیار کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. تصور می‌شد با توجه به خرید‌های بزرگ منچستریونایتد و بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو که این تیم به‌خدمت گرفت، آنها بتوانند در قامت یک مدعی در لیگ برتر انگلیس و حتی لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شوند. با این‌حال شیاطین سرخ ابتدا زیر نظر اوله گنار سولسشر و بعد رالف رانگنیک روزهای سخت و البته تلخی را سپری کردند.
منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم ناکام ماند اما با وجود همه این‌ها باز هم کریستیانو رونالدو عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد. فوق ستاره پرتغالی در 37 سالگی نیز کاملا آماده نشان می‌دهد و در فصلی که گذشت به‌عنوان بهترین گلزن منچستر یونایتد نیز انتخاب شد.
رونالدو در فصلی که گذشت در 30 بازی لیگ برتر انگلیس برای منچستر یونایتد به میدان رفت و موفق شد آمار 18 گل و 3 پاس گل را از خود به ثبت برساند. عملکردی که در فصل بد منچستر یونایتد کاملاً قابل قبول بود. همچنین نمایش‌های این فصل کریستیانو رونالدو باعث شد که او امروز به‌عنوان بازیکن فصل منچستر یونایتد انتخاب شود. 


همچنین گفتنی است که پیش از این دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد یعنی داوید دخیا از نگاه هواداران به‌عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه انتخاب شده و جایزه خود را دریافت کرده بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها