به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۳۴۰۱۳۰

مجارستان ۱-۰ انگلیس؛ شروع ناامید کننده سه شیرها

گروه ورزشی: مجارستان با ارائه یک نمایش حساب شده موفق شد با یک گل تیم ملی انگلیس را شکست دهد.
مجارستان ۱-۰ انگلیس؛ شروع ناامید کننده سه شیرها
مجارستان و انگلیس امشب در چارچوب دور اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا این بازی با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.
انگلیس کار را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه هری کین با اختلافی نسبتاً زیاد از کنار دروازه مجارستان به بیرون رفت. 

در دقیقه 12 مجارستان تا آستانه به ثمر رساندن گل اول پیش رفت. دومینیک سوبوسلای در مصافی تک به تک با دروازه انگلیس قرار گرفت اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط کونور کودی برگردانده شد.
در دقیقه 29 باز هم این مجارستان بود که به یک فرصت گلزنی دست یافت. حرکت ناگی از جناح چپ با ضربه نسبتا آرام این بازیکن همراه شد اما جردن پیکفورد با یک واکنش مناسب توپ را به کرنر فرستاد.
در دقیقه 32 مجارستان تا آستانه به ثمر رساندن یک سوپرگل پیش رفت. آدام سالای که به خوبی بیرون آمدن جردن پیکفورد را دیده بود از وسط زمین اقدام به شوت زنی کرد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت.
برخلاف انتظار این مجارستان بود که نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی توسط ژولت ناگی به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت.

در دقیقه 51 یک حرکت انفرادی عالی از بوکایو ساکا موقعیت مهمی را برای تیم ملی انگلیس خلق کرد اما ضربه این بازیکن از زاویه ای بسته با واکنش خوب دروازه بان مجارستان همراه شد.
در دقیقه 64 اشتباه عجیب ریس جیمز که تازه به جای الکساندر آرنولد وارد زمین شده بود باعث شد یک پنالتی برای مجارستان اعلام شود. مدافع تیم ملی انگلیس به شکل بچه گانه‌ای روی ژولت ناگی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دومین سوبوسلای پشت توپ استاد و دروازه انگلیس را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 73 تیم ملی انگلیس می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه جود بلینگهام بعد از برخورد به مدافع مجارستان به دروازه بان رسید تا یک موقعیت عالی برای سه شیرها از دست رفته باشد.
انگلیس بدشانس بود که نتوانست در دقیقه 77 گل تساوی را وارد دروازه مجارستان کند چراکه ضربه سر کونور کودی با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 88 همکاری جک گریلیش و هری کین می‌توانست به گل تساوی تیم ملی انگلیس منجر شود اما ضربه نهایی کین با اختلاف کمی از کنار دروازه مجارستان به بیرون رفت.

در ادامه بازی نیز تیم ملی انگلیس هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست گلی وارد دروازه مجارستان کند تا شروع ناامید کننده ای در رقابت‌های لیگ ملت ها داشته باشد و با توجه به دو بازی سخت دیگر خود کار بسیار دشواری برای صعود پیش‌روی ببیند.
برچسب ها: انگلیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها