به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۳۴۰۱۳۱

بنزما پاسخ تعریف و تمجیدهای لیونل مسی را داد

گروه ورزشی: کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تعریف و تمجیدهای لیونل مسی از خودش واکنش نشان داد.
بنزما پاسخ تعریف و تمجیدهای لیونل مسی را داد
بدون‌شک کریم بنزما بهترین بازیکن این فصل رئال مادرید بوده است. ستاره فرانسوی به‌قدری درخشان ظاهر شده که بسیاری او را شانس اصلی کسب توپ طلای بعدی می‌دانند و از همین حالا این جایزه را به نام ستاره فرانسوی زده‌اند؛ عملکرد خیره‌کننده که قهرمانی زودهنگام رئال مادرید در لالیگا را رقم زد. ستاره فرانسوی همچنین نقش اصلی را در چهاردهمین قهرمانی لوس بلانکوس در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد.
عملکرد کریم بنزما در این فصل به‌قدری فوق العاده بود که حتی لیونل مسی نیز در مصاحبه چند روز پیش خود به تمجید از این بازیکن پرداخته و توپ طلا را حق ستاره فرانسوی دانست. جایی که فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ ژرمن گفت: "بنزما سال فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت و از مرحله یک‌هشتم نهایی به بعد در همه مسابقات کلیدی بود. بنزما قطعاً شایسته دریافت توپ طلا است."

صحبت‌های لیونل مسی از سوی کریم بنزما نیز بدون جواب نمانده است و ستاره فرانسوی در واکنش به تعریف و تمجید فوق ستاره آرژانتینی از خودش گفت: "من نظرات مسی را شنیدم و خوشحالم که بازیکنی مثل او درباره من این چنین صحبت کرده است. این به من انگیزه زیادی می‌دهد تا بتوانم کارهای بیشتری انجام دهم."
گفتنی است کریم بنزما در بازگشت فوق‌العاده رئال‌مادرید مقابل لیونل مسی و یارانش در پاری‌سن ژرمن نیز نقش اصلی را ایفا کرد؛ جایی که ستاره‌ فرانسوی رئال مادرید در دیدار برگشت یک‌هشتم نهایی مقابل پی‌اس‌جی موفق به ثبت هت‌تریک شد و صعود دراماتیک شاگردان کارلو آنچلوتی به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ را رقم زد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها