به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۴۰۱۸۹

پاسخ رئیس بایرن به چند سوال مهم نقل و انتقالاتی

گروه ورزشی: هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، به چند سوال مهم درباره نقل و انتقالات این تیم پاسخ داد.
پاسخ رئیس بایرن به چند سوال مهم نقل و انتقالاتی
به نظر می‌رسد که در این تابستان روزهای بسیار مهم نقل و انتقالاتی در انتظار باشگاه بایرن مونیخ خواهد بود. بهترین بازیکن این تیم یعنی رابرت لواندوفسکی خواهان جدایی از جمع باواریایی‌ها شده و فقط به بازی برای بارسلونا در فصل آینده فکر می کند. این در حالی است که بایرن تاکید دارد که قبل از پیدا کردن جانشین برای ستاره لهستانی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، که پیش از این تاکید کرده بود لواندوفسکی تا پایان قراردادش در این تیم می ماند یک بار دیگر به اظهار نظر در مورد وضعیت ستاره لهستانی پرداخته و می‌گوید: "ما همیشه گفته‌ایم که لواندوفسکی تا 30 ژوئن 2023 قرارداد دارد و قرارداد یک قرارداد است. اگر بازیکنی بتواند قراردادش را پایان دهد، در حالی که ما به عنوان یک باشگاه باید تا آخرین روز به او پول بدهیم، این چه وضعیتی است؟ این ناعادلانه است. همه چیز نمی‌تواند اینگونه باشد. 

من متعجبم که رابرت این راه را برای اعلام تصمیم عمومی خود انتخاب کرده است. من اگر جای او بودم این کار را انجام نمی‌دادم. او مدت زیادی در بایرن بوده، عناوین زیادی کسب کرده و دو بار بهترین فوتبالیست جهان شده است. فکر می‌کنم او به خوبی می‌داند که چه چیزی در بایرن دارد. باشگاهی که با بازیکنانش خیلی خوب برخورد می‌کند و هر کاری انجام می‌دهد تا بهترین عملکردشان را در زمین داشته باشند. با این حال من در مورد او نگران نیستم. رابرت کاملا حرفه ای است، او می خواهد فوتبال بازی کند. ما می خواهیم بهترین بازیکنان را داشته باشیم و رابرت یکی از بهترین هاست. بنابراین من کاملاً متقاعد هستم که او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد."
شایعات جذب سادیو مانه: "مطمئناً متوجه هستید که من در مورد بازیکنان تحت قرارداد سایر باشگاه‌ها چیزی نمی‌گویم. بایرن همیشه سرمایه های لازم را جمع آوری کرده است. اگر واقعا بازیکنی را می خواهیم، ​​می توانیم او را به دست آوریم. اما او باید برای ما مناسب باشد."

آینده سرژ گنابری: "ما برای مدت طولانی با سرژ در حال مذاکره بوده‌ایم. متاسفانه هنوز به توافق نرسیده‌ایم. هنوز انتظارات متفاوتی وجود دارد، اما ما در حال کار روی آن هستیم." 
عملکرد یولیان ناگلزمان: "در مجموع بسیار، بسیار خوب است. او جوان، مبتکر و خلاق است، ایده های جدید به ارمغان می آورد و به طرز باورنکردنی سریع یاد می گیرد. من از ظاهر او به عنوان یک شخص خوشم می آید. از نظر برقراری ارتباط بسیار خوب است که این برای باشگاه اتفاقی عالی محسوب می‌شود. ما با او قرارداد پنج ساله منعقد کردیم تا کاری را در کنار ما توسعه دهد."

انتقادات از حسن صالح حمیدزیچ و احتمال جدایی او: "حسن صالح حمیدزیچ در مجموع کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. تمام عناوینی که ما کسب کرده ایم مثلاً ششمین عنوان قهرمانی در سال 2020 را او هم به دست آورد. او تیم را گرد هم آورد. چیزی که من را تحت تاثیر قرار می دهد عشق و علاقه او به بایرن است. نباید فراموش کنیم که با بازیکنان مهم همکاری کردیم؛ لئون گورتزکا، جاشوا کیمیش، کینگزلی کومان، جمال موسیالا، توماس مولر و مانوئل نویر. این کار او بود."
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها