به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۴۰۲۱۱

طالبان استخدام در نهادهای دولتی را مشروط به داشتن سابقه جنگی کرد

طالبان استخدام در نهادهای دولتی را مشروط به داشتن سابقه جنگی کرد
گروه بین الملل: طالبان برای استخدام کارمند در ادارات دولتی، داشتن سابقه جنگی را شرط گذاشته‎اند.به گزارش شفقنا، یک منبع به روزنامه ۸صبح می‎گوید که طالبان برای استخدام کارمندان جدید در پست های دولتی، داشتن سابقه جنگی را یکی از عمده ترین معیار‎ها در نظر گرفته اند.

این منبع گفت: «پس از مراجعه به وزارت‌ دفاع و وزارت کار و امور اجتماعی طالبان، با وجود داشتن اسناد تحصیل و تجربه کاری، نتوانستم شامل روند استخدام کارمندان این اداره ها شوم.»به گفته وی، طالبان پس از بررسی اسناد، کسانی که سابقه جنگ در بیست سال گذشته را ندارند، از فهرست نامزدان رقابت برای بست‎های دولتی حذف می‎کنند.

وی می‎گوید: «طالبان به نامزدان بست‎ها به‌صراحت ابلاغ می‎کنند کسانی که سابقه جنگ ندارند، نمی‎توانند در ادارات دولتی استخدام شوند.»پیش از این نیز ملا یعقوب، سرپرست وزارت دفاع طالبان، در ماه بهمن سال گذشته گفته بود کسانی که عضو گروه طالبان بوده‌اند، بدون اسناد تحصیلی باید در ادارات حکومتی استخدام شوند.
برچسب ها: طالبان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۰۸:۳۱
این سابقه جنگی به معنی اینه که:
1- مغز چند نفر را پوکونده باشی. 2- در عملیات انتحاری جلیقه انفجاریت بواسطه امداد غیبی عمل نکرده باشه (بدین معنی که تو اماده شهادت در راه خدا و ملاعمر بودی ولی خدا نخواسته). 3- چند فقره جهاد نکاح داشته باشی! (388775)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها