به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۴۰۲۲۲

بهترین گزینه برای جانشینی مجیدی کیست؟

بهترین گزینه برای جانشینی مجیدی کیست؟
گروه ورزشی:پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تنها یک نفر را بهترین گزینه برای جانشینی فرهاد مجیدی در تیم استقلال می‌داند.منصور رشیدی درباره جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: همه مخالف رفتن مجیدی بودند، چون گروهی از بازیکنان جوان و باتجربه را گردهم آورده بود و با آنها توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. حالا با رفتن مجیدی باید یک سرمربی جدید انتخاب شود و تا بازیکنان بخواهند با سرمربی جدید هماهنگ شوند شاید یک فصل طول بکشد.
 
«هواداران استقلال دوست داشتند مجیدی یک فصل دیگر بماند و بهترین نتایج را بگیرد، ولی او تصمیمش را گرفته بود.»، وی با بیان این جمله افزود: رقمی که درباره پیشنهاد تیم اماراتی اتحاد کلباء به مجیدی گفته می‌شود، هر کسی را وسوسه می‌کند. مجیدی به گفته خودش دوست داشت به‌عنوان یک مربی ایرانی سرمربیگری در لیگ امارات را تجربه کند که در نهایت به این هدف رسید.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا گزینه خارجی برای استقلال بهتر است یا داخلی، گفت: ما مربیان ایرانی زیادی داریم که بهترین گزینه برای استقلال در حال حاضر فقط امیر قلعه‌نویی است. صحبت جواد نکونام هم مطرح شده و گفته می‌شود شانس او بیشتر است، اما به نظرم بهترین گزینه قلعه‌نویی است، چرا که کارکشته و باتجربه است. او در گل‌گهر سیرجان که سومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد با وجود کسر هفت امتیاز شاهکار کرد. در این بین صحبت از استراماچونی هم شده که فکر می‌کنم قراردادش بالاست.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها