به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۳۴۰۲۶۳

توضیح لوئیس انریکه درباره عدم دعوت از دخیا

گروه ورزشی: لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، درباره عدم دعوت از داوید دخیا توضیح داد.
توضیح لوئیس انریکه درباره عدم دعوت از دخیا
علیرغم اینکه منچستر یونایتد در فصلی که گذشت روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت، داوید دخیا عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم داشت و شاید اگر دروازه بان اسپانیایی نبود وضعیت شیاطین سرخ از این هم بدتر می‌شد. با این وجود عملکرد خوب دخیا نیز باعث نشد که او برای بازی های ملی در حال انجام به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.
اونای سیمون از باشگاه اتلتیک بیلبائو، دیوید رایا از برنتفورد و رابرت سانچز از برایتون همگی پیش از شماره یک شیاطین سرخ قرار گرفتند و سرمربی تیم ملی اکنون در مورد تصمیم خود  و عدم دعوت از داوید دخیا صحبت کرده است.

از لوئیس انریکه درباره غیبت داوید دخیا در لیست تیم ملی اسپانیا سوال شد که او در جواب گفت: "من به دنبال داشتن سه دروازه بان اصلی هستم و صادقانه فکر می‌کنم در حال حاضر آن‌ها را دارم. اونای سیمون تجربه جالبی به دست آورده است. یک دروازه بان باید بازی را شروع کند و اولین برتری را ایجاد کند، آنها باید بر بازی هوایی هم مسلط شوند. من به دروازه بانی نیاز دارم که آرامش را به من منتقل کند و این بدان معنا نیست که آنها اشتباه نخواهند کرد، اشتباهات بخشی از فوتبال است. اما آنچه که آن‌ها به نمایش می‌گذارند را بسیار دوست دارم." 
گفتنی است با این اظهار نظر حالا کار داوید دخیا برای بازگشت به تیم ملی اسپانیا بسیار دشوار شده چرا که به نظر می رسد لوئیس انریکه اعتقاد دارد که این دروازه‌بان معیارهای مورد نظر او را دارا نیست. دخیا در رقابت‌های یورو 2020 در لیست تیم ملی اسپانیا حضور داشت اما در طول مسابقات اونای سیمون دروازه بان اول لاروخا بود.
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها