به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۴۰۲۶۷

رونمایی از بمب نقل و انتقالاتی بارسا برای تابستان ۲۰۲۳

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا از همین حالا شرایط نهایی کردن یک انتقال بزرگ در تابستان آینده را بررسی می کند.
رونمایی از بمب نقل و انتقالاتی بارسا برای تابستان ۲۰۲۳
تا این لحظه محمد صلاح فقط تایید کرده که فصل آینده با لباس لیورپول به میدان خواهد رفت. مشخصا باشگاه انگلیسی قصد دارد قرارداد این ستاره مصری را تمدید کند اما به نظر می‌رسد که محمد صلاح تصمیم گیری در مورد آینده خود را به اواخر فصل آینده موکول کرده است؛ یعنی زمانی که قراردادش با باشگاه لیورپول در حال تمام شدن است.
مدتهاست که نام محمد صلاح در بارسلونا بر سر زبان‌ها افتاده است. از طرف دیگر به نظر می رسد که جدایی عثمان دمبله از بارسلونا قطعی است و این ستاره فرانسوی در آستانه انتقال به چلسی قرار دارد. محمد صلاح اخیراً در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید یک شکست ناامید کننده دیگر را متحمل شد که شاید این مسئله نیز روی آینده او در لیورپول تاثیر بگذارد. او حتی چند روز پیش ناامیدی خود از شکست در فینال چمپیونزلیگ را این‌گونه بیان کرد: "من تمام جوایز شخصی خود را می‌دهم تا این فینال تکرار شود اما متاسفانه فوتبال اینگونه نیست."

مذاکرات بین محمد صلاح و باشگاه لیورپول برای رسیدن به یک توافق جدید مدتهاست ادامه داشته اما هیچ نتیجه امیدوار کننده ای برای باشگاه انگلیسی حاصل نشده است؛ وضعیتی که تا حدود زیادی شبیه به عثمان دمبله و بارسلونا است، البته با این تفاوت که هنوز یک سال از قرارداد محمد صلاح با لیورپول باقی مانده و مذاکرات بین دو طرف هرگز به بن بست کامل نرسیده است.
اخیراً رسانه‌های انگلیسی از جمله اتلتیک گزارش دادند که محمد صلاح علاقه مند است که به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد. در واقع گفته شد حتی اگر او بخواهد از لیورپول جدا شود ترجیح می‌دهد که در انگلیس بماند و راهی یک تیم لیگ برتری دیگر شود. این در حالی است که جدایی احتمالی سادیو مانه فشارها را روی مدیران لیورپول افزایش داده چرا که ستاره های بزرگ این تیم یکی پس از دیگری در فکر جدایی هستند.
بارسلونا از حالا به دقت وضعیت محمد صلاح را مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع باشگاه کاتالانی به دنبال دریافت چراغ سبز از این ستاره مصری است تا مذاکرات جدی خود را برای جذب او آغاز کند. از طرف دیگر به نظر می رسد که تا سال آینده وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا بهبود خواهد یافت و این مسئله می‌تواند به آنها در جذب بازیکنان جدید و نداشتن نگرانی در مورد پرداخت دستمزد آنها کمک کند.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که قطعاً لیورپول طی ماه های آینده تمام تلاش خود را برای حفظ ستاره مورد علاقه یورگن کلوپ انجام خواهد داد و اصلا بعید نیست که آنها حتی برای تمدید قرارداد با ستاره مصری تمام خواسته های او را برآورده کنند چرا که این باشگاه اصلاً دوست ندارد یکی از ستاره های کلیدی خود را از دست بدهد.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها