به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۴۰۳۵۱

چرخش ایلان ماسک در خصوص پرسنل تسلا

چرخش ایلان ماسک در خصوص پرسنل تسلا
گروه فناوری: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پس از ایمیلی که همین دو روز پیش ارسال کرده و نوشته بود که نیاز به کاهش ۱۰ درصدی مشاغل در این کارخانه دارد، گفت که تعداد کل نیروی کار این سازنده خودروهای الکتریکی طی ۱۲ ماه آینده افزایش خواهد یافت. ماسک با اعلام این خبر در توییتر نوشت: «تعداد کل کارکنان افزایش خواهد یافت، اما حقوق باید نسبتا ثابت باشد.»

ماسک با تاکید بر اینکه احساس فوق‌العاده بدی در مورد اقتصاد ایالات متحده دارد، پیش‌تر در ایمیلی به مدیران تسلا گفته بود که باید نیروهای خود را تا حدود ۱۰ درصد کاهش دهد.بر طبق آن ایمیل، ماسک معتقد بود که تسلا در بسیاری از زمینه‌ها پرکار شده است، زیرا فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) به شدت در حال حرکت برای تشدید سیاست‌های پولی در پاسخ به تورم است.

تسلا که در پایان سال ۲۰۲۱ میلادی حدود ۱۰۰ هزار کارگر و کارمند داشت، اولتیماتومی را به کارکنان خود صادر کرده و از آنها خواسته که حداقل ۴۰ ساعت در هفته در محل کار خود حاضر باشند.ارسال ایمیل توسط بسیاری از تحلیلگران مورد سوال قرار گرفت، زیرا تسلا در حال افزایش کارخانه‌های جدید در آستین، تگزاس و آلمان است.

گرت نلسون، تحلیلگر CFRA Research ایمیل ماسک را تا حدودی عجیب خواند و گفت: «این میلیاردر که ثروتمندترین مرد جهان است، می‌خواهد از نظر کاهش سرعت در صنعت خودروسازی بسیار چرخه‌ای جلوتر باشد.»از آنجایی که چین بزرگ‌ترین بازار تسلا است، نلسون اضافه کرد که بیشتر کاهش‌های شغلی ممکن است در شانگهای اتفاق بیفتد، زیرا تولید در این شهر به دلیل سیاست عدم تحمل کووید-۱۹ سران این کشور کاهش یافته است.
طبق گزارش Wards Intelligence، فروش خودروهای جدید در ایالات متحده در ماه مه با نرخ ضعیف سالانه ۱۲.۶۸ میلیون پس از تشدید در ضعف زنجیره‌های تامین به‌دلیل حمله روسیه به اوکراین به پایان رسید.
برچسب ها: ایلان ماسک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها