به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۴۰۳۶۶

رشد پنج درصدی قیمت بیت‌کوین و اتریوم

رشد پنج درصدی قیمت بیت‌کوین و اتریوم
گروه اقتصادی: قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۱۶ خرداد با افزایش پنج درصدی در قیاس با روز گذشته پا به کانال ۳۱ هزار دلار گذاشت. صبح دیروز بیت‌کوین در محدوده ۲۹ هزار دلار معامله می‌شد و امروز با رشد هزار و ۵۰۰ دلاری سر از کانال ۳۱ هزار دلار درآورده است. البته در سه هفته گذشته قیمت بیت‌کوین توانی برای عبور از سد ۳۲ هزار دلار نداشته و به باور تحلیلگران بازار، شرط ادامه روند صعودی قیمت‌ها، عبور بیت‌کوین از مرز ۳۲ هزار دلار معرفی می‌شود. طی شبانه‌روز گذشته و همزمان با رشد قیمت بیت‌کوین، قیمت اتریوم ۵.۵ درصد رشد داشته و سرمایه افرادی که در کیف پولشان کاردانو داشتند، ۱۰ درصد بیشتر شده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۳۱ هزار و ۱۹۰ دلار
به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۱۶ خرداد با رشد هزار و ۵۰۰ دلاری به ۳۱ هزار و ۱۹۰ دلار رسید. صبح دیروز قیمت بیت‌کوین ۲۹ هزار و ۶۹۰ دلار بود و این رشد قیمت تقریبا معادل پنج درصد برآورد می‌شود، اما قیمت لحظه‌ای صبح امروز بیت‌کوین تقریبا ۵۵ درصد از اوج قیمت تاریخی این ارز دیجیتال کمتر بود.در شبانه‌روز گذشته بیشترین قیمت بیت‌کوین رقم ۳۱ هزار و ۱۹۰ دلار بوده و کمترین قیمت این ارز دیجیتال را باید ۲۹ هزار و ۵۹۰ دلار بدانیم. از روز ۲۰ اردیبهشت بیت‌کوین موفق به عبور از سد ۳۲ هزار دلار نشده و در این مدت بیشترین سطح بیت‌کوین ۳۱ هزار و ۹۷۴ دلار به‌ثبت رسیده است. همچنین حجم کل بازار بیت‌کوین صبح امروز ۵۹۴ میلیارد و ۴۸۶ میلیون دلار بود که معادل ۴۴ درصد از سهم کل بازار محسوب می‌شد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۸۹۰ دلار
قیمت اتریوم صبح امروز دوشنبه ۱۶ خرداد به هزار و ۸۹۰ دلار رسید. این عدد نشان می‌داد قیمت اتریوم ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ دلار افزایش داشته که باید آن را مثبت ۵.۵ درصد درنظر بگیرم. دیروز قیمت اتریوم هزار و ۸۹۰ دلار بود و یک هفته قبل یعنی دوشنبه نهم خرداد این ارز دیجیتال هزار و ۸۷۰ دلار خرید و فروش می‌شد. همزمان با نوسان محدوده بیت‌کوین در هفته‌های گذشته، افت‌وخیز اتریوم نیز محدوده شده است. در این مدت بیشترین قیمت اتریوم از مرز دو هزار دلار فاصله زیادی نگرفته و کمترین قیمت این ارز دیجیتال حدود هزار و ۷۵۰ دلار بوده است. صبح امروز حجم کل بازار اتریوم ۲۲۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون دلار برآورد می‌شد که این رقم سهم ۱۷ درصدی این ارز دیجیتال را نشان می‌داد.

قیمت انواع ارز دیجیتال
کاردانو، دوج‌کوین و ترون در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی مثبت داشتند، اما شیبا بدون تغییر قیمت معامله شده است. قیمت کاردانو با نماد اختصاری ADA در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است. قیمت کاردانو صبح امروز دوشنبه ۱۶ خرداد درحالی ۰.۶۲۰ دلار بود که دیروز این ارز دیجیتال ۰.۵۶۲ دلار معامله می‌شد و حالا شاهد افزایش ۰.۰۵۸ دلاری ارزش آن هستیم. بازدهی هفتگی کاردانو که حالا ششمین ارز دیجیتال برتر بازار از نظر بیشترین سهم به‌حساب می‌آید، به مثبت ۲۰ درصد می‌رسد، چون دوشنبه هفته قبل قیمت کاردانو ۰.۵۱۵ دلار بود. در شبانه‌روز گذشته قیمت ترون از ۰.۰۷۹ دلار به ۰.۰۸۳ دلار افزایش پیدا کرده و سرمایه‌گذاری روی این یکی مثبت پنج درصد بازدهی داشته است. قیمت دوج‌کوین به‌عنوان دهمین ارز دیجیتال برتر بازار در شبانه‌روز گذشته از ۰.۰۸۰ دلار به ۰.۰۸۳ دلار افزایش داشته است و شاهد رشد قیمت چهار درصدی این ارز دیجیتال هستیم. قیمت شیبا در این مدت بدون تغییر بوده و ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شده است.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال
انواع ارز دیجیتال قیمت هفته قبل قیمت دیروز قیمت امروز
بیت‌کوین ۳۰ هزار و ۲۹۰ دلار ۲۹ هزار و ۶۹۰ دلار ۳۱ هزار و ۱۹۰ دلار
اتریوم هزار و ۸۷۰ دلار هزار و ۷۹۰ دلار هزار و ۸۹۰ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار
کاردانو ۰.۵۱۵ دلار ۰.۰۵۶۲ دلار ۰.۶۲۰ دلار
ترون ۰.۰۸۳ دلار ۰.۰۷۹ دلار ۰.۰۸۳ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۸۴ دلار ۰.۰۸۰ دلار ۰.۰۸۳ دلار
مرجع : فرارو
برچسب ها: قیمت بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها