به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۳۴۰۳۷۴
شکوری:

هوشمندی از رازهای موفقیت استقلال بود

هوشمندی از رازهای موفقیت استقلال بود
گروه ورزشی:مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌ها ۳۰ بازی را بدون شکست انجام دادند، گفت: مجیدی و یارانش هوشمندانه بازی کردند و به همین دلیل تا آخر فصل بازنده از زمین خارج نشدند. هادی شکوری در خصوص قهرمانی استقلال و عملکرد این تیم در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: قبل از هر چیز باید قهرمانی استقلال را به هواداران این تیم تبریک بگویم ضمن اینکه باید به مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و همه عواملی که در این فصل زحمت کشیدند، هم خسته‌نباشید و هم تبریک بگویم زیرا استقلال قهرمانی بسیار خوبی را به دست آورد؛ تیمی که فراز و نشیب‌های زیادی داشت اما توانست بر تمام مشکلات غلبه کرده و سه هفته قبل از پایان لیگ به قهرمانی دست پیدا کند.
 
وی ادامه داد: عمده‌ترین دلایل قهرمانی استقلال، انتخاب نفرات خوب، کادر مدیریتی قوی و باتجربه و بازی‌های درخشان بود. استقلال مثل فصل‌های پیش مرتب مدیرعامل عوض نکرد. سردار آجرلو کمترین مصاحبه را در بین مدیران باشگاه‌ها داشت و تنها تمرکزش بر روی موفقیت استقلال بود.مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: آبی‌ها از نظر تاکتیکی هم بازی‌های خوبی را از خود ارائه کردند، چینش نفرات بر اساس بازی حریف بود، نقاط ضعف خود را به خوبی پوشش دادند و کادر فنی به گونه‌ای عمل کرد که ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و آنها برقرار شد و همه دست به دست هم دادند تا تیم بتواند به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

شکوری اظهار داشت: استقلال فراز و نشیب‌های زیادی داشت، خیلی‌ها به دنبال این بودند تا این تیم را وارد حاشیه کنند اما تجربه کادر مدیریتی و فنی و داشتن یک کاپیتان باتجربه و خوب باعث شد این اتفاق رخ ندهد. آبی‌ها هوشمندانه بازی کردند تا توانستند ۳۰ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته و به یک رکورد جدید در فوتبال ایران دست پیدا کنند ضمن اینکه خریدهای خوبی داشتند و بهترین آنها، خرید رافائل سیلوا مدافع خارجی تیم بود که در سخت‌ترین شرایط به استقلال آمد اما توانست بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در مورد صحبت‌هایی مبنی بر جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: به نظر می‌رسد این موضوع از دو، سه ماه پیش به وجود آمده بود. معتقدم تصمیم‌گیرنده نهایی مجیدی است. او یک مربی کاملاً حرفه‌ای است و می‌داند چگونه عمل کند بنابراین باید به تصمیماتش احترام گذاشت. مجیدی خودش آنقدر تجربه دارد که می‌داند آیا سال آینده هم می‌تواند در استقلال عملکرد خوبی داشته باشد یا صلاح را در این می‌بیند که به امارات رفته و در آنجا کار کند؟

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ امسال نسبت به فصل گذشته پیشرفتی داشته است؟ گفت: امسال فوتبال زیادی را از تیم‌ها دیدیم، مربی‌ها جوان و حرفه‌ای تر شدند، انگیزه‌ها بیشتر شده، تیم‌هایی مثل مس رفسنجان و حتی شهرخودرو که سقوط کرد، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و این نشان‌دهنده پیشرفت فوتبال ما در لیگ بیست و یکم بوده است.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مدیران استقلال برای فصل آینده زمان را از دست ندهند، باید شاکله تیم را حفظ کرده و نفراتی را جذب کنند که کارآیی لازم دارند. خوشبختانه خارجی‌های استقلال فوق‌العاده بودند و معتقدم کادر فنی با جذب چند بازیکن جدید می‌تواند فصل آینده را با قدرت شروع کرده و با قهرمانی به پایان برساند.
مرجع : مهر
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها