به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۴۰۳۹۵

نادال: بدنم اجازه دهد در ویمبلدون هم خواهم بود

نادال: بدنم اجازه دهد در ویمبلدون هم خواهم بود
گروه ورزشی:فاتح رولان گاروس ۲۰۲۲ عنوان کرد اگر بدنش اجازه دهد در ویمبلدون نیز حاضر خواهد بود.در دیدار نهایی تنیس رولان گاروس فرانسه، رافائل نادال در دیدار نهایی توانست کسپر رود نروژی را در سه ست شکست دهد و برای چهاردهمین بار در این رقابت ها قهرمان شود.
 
تنیسور مطرح اسپانیایی درباره شانس حضور در رقابت های ویمبلدون گفت: اگر بدنم برای حضور در ویمبلدون آماده باشد، در این رقابت‌ها خواهم بود. ویمبلدون تورنمنتی نیست که بخواهم آن را از دست بدهم. ویمبلدون اولویت من است و همیشه برای من اولویت بوده است. در طول رولان گاروس بارها ماده بی هوشی به پای خودم زدم و حتی در دیدار فینال واقعا یکی از پاهای من بی حس بود. من آدم مثبت اندیشی هستم و دوست دارم به این موضوع فکر کنم که می توانم در رقابت های پیش رو شرکت کنم.

نادال به دلیل مصدومیت در سال ۲۰۲۱ چندین رقابت را از دست داد و حالا با دو قهرمانی که به دست آورده است بار دیگر نشان داد که از چه توانایی هایی برخوردار است.این بیست و دومین قهرمانی نادال در رقابت‌های گرنداسلم بود و باعث شد تا او بالاتر از روجر فدرر و نواک جوکوویچ در صدر پرافتخارترین تنیسورها قرار گیرد.نادال پیش از این توانسته بود نفراتی چون نواک جوکوویچ و الکساندر زورف را شکست دهد.
برچسب ها: رافائل نادال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها