به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۴۰۳۹۶

پاسخ منفی لیورپول به اولین پیشنهاد بایرن برای مانه

گروه ورزشی: مدیران لیورپول اولین پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ برای جذب سادیو مانه، مهاجم سنگالی، را رد کردند.
پاسخ منفی لیورپول به اولین پیشنهاد بایرن برای مانه
قرارداد مانه با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و بسیاری باور دارند که او تصمیمی برای ادامه این همکاری با لیورپول ندارد.  
حتی بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که این ستاره سنگالی پس از شکست این تیم در فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید با هم تیمی‌هایش در رختکن لیورپول خداحافظی کرده و در واقع تصمیمش برای جدایی از این تیم را به آنها اطلاع داده است. 
گفته می‌شود که بایرن مونیخ جدی‌ترین مشتری این بازیکن است و از مدت‌ها قبل شرایط او را زیر نظر گرفته است. تصمیم روبرت لواندوفسکی به جدایی از این تیم نیز باعث شده که آنها به صورت جدی برای جذب مانه اقدام کنند. 
 

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران لیورپول همچنان امیدوار هستند که بتوانند قرارداد مانه را تمدید کنند و فعلا تصمیمی برای فروش این بازیکن ندارند. 
روزنامه آلمانی بیلد پیش از این مدعی شده بود که مدیران بایرن مذاکرات خودشان با همتایان لیورپولی را بر سر جذب این مهاجم سنگالی آغاز کرده و پیشنهادی 25 میلیون یورویی نیز به آنها ارائه کرده‌اند. 
حالا روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده که این پیشنهاد که مبلغ آن 24 میلیون یورو بوده مورد قبول مدیران لیورپول قرار نگرفته و آنها به این ترتیب تصمیم به رد کردن اولین پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه بایرن گرفته‌اند. 
با توجه به این که تنها یک سال از مهلت قرارداد مانه با لیورپول باقی مانده، اگر این باشگاه موفق به جلب نظر این بازیکن برای امضای قرارداد جدید نشود، به احتمال زیاد طی هفته‌ای آتی با فروش او مواففت خواهد کرد چون نمی‌خواهد ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد را بپذیرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها