به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۴۰۴۶۳

شعار بازنشستگان علیه مصوبه دولت رئیسی

شعار بازنشستگان علیه مصوبه دولت رئیسی
گروه فیلم: اصلاحات نیوز، تصاویری از تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در دزفول در اعتراض به میزان افزایش حقوق ها را منتشر کرده است.در این تجمع بازنشستگان شعار دادند:  تورم صد در صد، حق ما ده درصد!بالاخره پس از گذشت دو ماه و نیم از سال ۱۴۰۱ و پرداخت دو ماه حقوق بازنشستگان کارگری، دولت تکلیف افزایش حقوق این گروه را مشخص کرد. حداقل دریافتی کارگران برای سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان در ماه رسید که بازنشستگان به میزان افزایش حقوق معترض هستند.
....
برچسب ها: تجمع بازنشستگان

داروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۲۲:۵۵
بدبختی این که وزیر کار امضا و توافق خودش را قبول نداره پس وای به حال ملت که امورات خود را دست اینگونه رجال سیاسی........... دادند (388830)
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۰۱:۴۸
جناب رییسی انگار اومده فقط همه چیزو به هم بریزه.شهر بی قانون (388834)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۰:۴۰
آقای رئیسی بازنشستکان را به حساب نمی آورد که به حرف شما کوش کند (388842)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۲
با احترام ، در خصوص افزایش 10% حقوق بازنشستگان واقعیت نوسان ناشی از افزایش تورم بی سابقه و افزایش چند برابری تمامی کالاها.... ارقامی بیش از بالای 100 درصد را نشان میدهد و شاخص های بانک مرکزی و مرکز آمار معدل بالای 40درصد افزایش ها را نشان می دهد . متاسفانه دولت محترم خلاف مصوبه پیشنهادی سازمانهای متولی حقوق بازنشستگان با اعمال افزایش 57 درصدی بخشی از حقوق بازنشستگان سعی نموده با این اعمال این سیاست بقولی به کتمان واقعیتهای ملموس بپردازد.. عاقبت تصمیمتان به سرای آخرت (388848)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها