به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۳۴۰۴۸۹
ادعای موندودپورتیوو

یوونتوس نشد؛ دی‌ماریا در انتظار پاسخ بارسلونا

گروه ورزشی: ستاره سابق رئال را ممکن است فصل بعد با پیراهن بارسلونا در میادین ببینیم.
یوونتوس نشد؛ دی‌ماریا در انتظار پاسخ بارسلونا
آنخل دی‌ماریا که به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و حالا قصد دارد فوتبال حرفه‌ای‌اش را در لیگی دیگر دنبال کند، در حال حاضر با یوونتوس وارد مذاکره شده است، این در حالی است که باشگاه بارسلونا هم وضعیت او را زیرنظر دارد.  

 
بر اساس ادعای سایت «گل»؛ مذاکرات یوونتوس با این هافبک آرژانتینی به بن‌بست خورده، چرا که دی‌ماریای 34 ساله خواهان عقد قراردادی یک ساله است و به دنبال این است بعد از آن در فوتبال باشگاهی آرژانتین به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد، این در حالی است که یوونتوسی‌ها خواهان عقد قراردادی دو ساله با او هستند.  
باشگاه بارسلونا هم وضعیت دی‌ماریا را زیر نظر دارد اما در ابتدا منتظر تعیین تکلیف آینده حرفه‌ای عثمان دمبله است. موندودپورتیوو در این رابطه ادعا کرد که اگر دمبله در نهایت جدا شود، رافینیا، ستاره برزیلی لیدز گزینه نخست جانشینی او محسوب می شود اما رقم 55 میلیون یورویی مورد تقاضای باشگاه انگلیسی مانع بزرگی در این راه است. ناکامی در جذب رافینیا در نهایت بارسا را به سمت دی ماریا سوق خواهد داد و ستاره آرژانتینی هم فعلا قصد دارد منتظر بارسلونا بماند.

 
تمرینات بارسلونا برای فصل جدید از تاریخ 4 جولای (13 تیر) آغاز خواهد شد و باید دید که آیا دی‌ماریا در آن زمان با پیراهن بارسلونا به فوتبالش ادامه خواهد داد یا اینکه با یوونتوس به توافق می‌رسد.
او در هفت سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن، در 295 بازی به میدان رفت و آمار 93 گل‌زده و 119 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.
برچسب ها: دی ماریا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها