به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۳۴۰۴۹۳

یک اشتباه بچگانه در بالاترین سطح ورزش!

گروه فیلم: موتورسوار نامدار اسپانیایی در شرایطی که یک دور مانده به پایان مسابقه در رتبه دوم قرار داشت، تصور کرد مسابقه به پایان رسیده است و مشغول خوشحالی بود که به یک‌باره متوجه شد دور پایانی مسابقه هنوز باقی مانده و دوباره حرکت کرد. اسپارگارو در نهایت رتبه پنجم را کسب کرد و فابیو کوارتاراروی فرانسوی از تیم یاماها قهرمان شد.
یک اشتباه بچگانه در بالاترین سطح ورزش!
ترینیکی از عجیب‌ترین اتفاقات تاریخ مسابقات موتوجی‌پی، روز یکشنبه ۱۵ خرداد در بارسلون اسپانیا رقم خورد و «الکس اسپارگارو»، موتورسوار نامدار اسپانیایی تیم آپریلیا، به دلیل یک اشتباه ساده جایگاه دومی خود را با پنجمی عوض کرد.
این موتورسوار در شرایطی که یک دور مانده به پایان مسابقه در رتبه دوم قرار داشت، تصور کرد مسابقه به پایان رسیده است و مشغول خوشحالی بود که به یک‌باره متوجه شد دور پایانی مسابقه هنوز باقی مانده و دوباره حرکت کرد. اسپارگارو در نهایت رتبه پنجم را کسب کرد و فابیو کوارتاراروی فرانسوی از تیم یاماها قهرمان شد.

...
برچسب ها: موتورسواری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها