به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۴۰۵۸۹

ماجرای تیراندازی هولناک و خونین در ارومیه

ماجرای تیراندازی هولناک و خونین در ارومیه
گروه حوادث: در پی تیراندازی در یکی از محلات ارومیه، بنا به حساسیت موضوع، رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.این درگیری مسلحانه روز گذشته در خیابان آزادگان ارومیه رخ داد.به گفته شاهدان این درگیری به علت اختلافات شخصی بوده و طی آن چند نفر زخمی و به یک خودرو پرادو آسیب وارد شد و افراد مسلح که یکی از آن‌ها اسلحه کلاشینکف در دست داشت از صحنه گریختند.

حسن شیخ نژاد، فرمانده انتظامی ارومیه گفت: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس، در کمترین زمان ممکن ۴ نفر از متهمان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.(با اشاره به اینکه موضوع این درگیری بر سر اختلاف خانوادگی بوده است): در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد.

۶ نفر از عوامل تیراندازی در ارومیه دستگیر شدند
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غرب گفت: ۶ نفر از عوامل اصلی تیراندازی شب گذشته در ارومیه شناسایی و دستگیر شدند. در پی حادثه تیراندازی شب گذشته در خیابان رودکی ارومیه که به دلیل اختلاف خانوادگی میان برخی اعضای ۲ طایفه صورت گرفت چند نفر زخمی شدند که به محض وقوع این حادثه دستور لازم به دادسرای عمومی و انقلاب و مرجع انتظامی داده شد. بازپرس و عوامل انتظامی بلافاصله در محل حضور پیدا کرده و با تحقیقات مقدماتی ۶ نفر از عوامل اصلی را شناسایی و سپس با تلاش عوامل انتظامی دستگیر کردند. این افراد جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر افراد احتمالی درگیر در این حادثه با قرار قانونی روانه زندان شدند. 

....

 
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: تیراندازی ارومیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها