به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۴۰۶۱۰

ارائه پیشنهاد دوم برای مانه؛ بایرن دست‌بردار نیست

گروه ورزشی: باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهاد دومش برای جذب سادیو مانه، مهاجم سنگالی، را به مدیران لیورپول ارسال کند.
ارائه پیشنهاد دوم برای مانه؛ بایرن دست‌بردار نیست
قرارداد مانه با لیورپول در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و بسیاری باور دارند که او تصمیمی برای ادامه این همکاری با لیورپول ندارد.  
مانه یکی از مهره‌های کلیدی لیورپول در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم بوده و عملکرد درخشانی را تحت هدایت یورگن کلوپ ارائه کرده است.
گفته می‌شود که بایرن مونیخ مقصد بعدی مانه است و این بازیکن تصمیم گرفته که فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان برود. روزنامه تایمز روز گذشته مدعی شده بود که این باشگاه پیشنهادی را برای خرید او ارائه کرده اما مدیران لیورپول حاضر به پذیرش این پیشنهاد شدند.
باشگاه لیورپول همچنان امیدوار است که بتواند قرارداد جدیدی با این بازیکن به امضا برساند اما در صورتی که مجبور به فروش او برای جلوگیری از جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد شود نیز خواهان دریافت مبلغ بیشتری از 25 میلیون یورو است. 
 

بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول می‌گویند که آنها حداقل 48 میلیون یورو برای فروش این بازیکن 30 ساله در نظر دارند و حاضر به مذاکره با مبلغی بسیار کمتر از این رقم نیستند، این در حالی است که بایرن حاضر به پرداخت این مبلغ برای جذب مانه نخواهد بود. 
حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که مدیران بایرن برای دومین بار پیشنهادی را برای خرید این بازیکن سنگالی به مدیران لیورپول ارائه کرده‌اند که مبلغش بیشتر از پیشنهاد اول است اما هنوز با مبلغ مدنظر این باشگاه فاصله دارد. 
با توجه به علاقه سادیو مانه به ترک آنفیلد و این موضوع که تنها یک سال از قرارداد این بازیکن باقی مانده، شاید مدیران بایرن موفق شوند که نظر مثبت لیورپول را با مبلغی کمتر از 48 میلیون یورو جلب کنند.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها