به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۳۴۰۶۸۴
ادامه تبعید یحیی روی سکوها؛

گل‌محمدی دو جلسه محروم شد!

گروه ورزشی: با حکم کمیته انضباطی دو جلسه محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی برای فصل جدید به حالت قطعی در آمد.
گل‌محمدی دو جلسه محروم شد!
یحیی گل‌محمدی فصل بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشت و به دلیل اعتراضات شدیدش به داوری و دریافت کارت‌های زیاد و همچنین جریمه کمیته انضباطی، 6 بازی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم را از روی سکوها تماشا کرد.
او با کارت قرمزی که در دربی گرفته بود بازی با هوادار روی سکوها بود و همچنین با ۴کارته شدن در بازی پایانی مقابل فجرسپاسی هم کنار زمین حضور نداشت. او به دلیل جنجال‌های پیش آمده در دربی برگشت و اعتراضات شدیدش با حکم 6 جلسه محرومیت کمیته انضباطی مواجه شد که دو جلسه آن به حالت تعلیقی بود.
حال با اعلام کمیته انضباطی دو جلسه محرومیت تعلیقی یحیی به‌خاطر تخلف در بازی با ذوب‌آهن به حالت قطعی درآمده است. در احکام جدید کمیته انصباطی و در بخش مربوط به بازی ذوب آهن پرسپولیس آمده: به دلیل تخلف یحیی گل محمدی، در بازی دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس از سری رقابت‌های ‌هفته 26 مبنى بر ورود به زمین بعد از پایان مسابقه و رفتار غیرورزشی در قبال داور که منتهی به تحریک تماشاگران شد، سرمربی تیم پرسپولیس به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و در صورت قطعیت دو جلسه محرومیت تعلیقی وی نیز به اجرا درخواهد آمد. (این رای قابل تجدیدنظر است)
همچنین باشگاه پرسپولیس به‌خاطر توهین از سوی تماشاگرانش به داور مسابقه باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس با توجه به قابل تجدید نظر بودن این حکم فرصت ارسال دفاعیات خود را دارد و باید دید کمیته انضباطی قانع می‌شود یا فصل تبعیدی یحیی به لیگ بیست و دوم هم کشیده خواهد شد.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها