به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۳۴۰۶۸۸
ریورپلاته مقصد ال‌پیستولرو؟

مذاکرات قهرمان آرژانتین با سوارز در پاریس

گروه ورزشی: ریورپلاته آرژانتین قصد جذب لوئیس سوارز را دارد و به او پیشنهادی هم ارائه کرده است.
مذاکرات قهرمان آرژانتین با سوارز در پاریس
تابستان سال 2020 و در دوران پرحاشیه و عجیب بارسلونا بود که لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای و گلزن این تیم از جمع بازیکنان بلوگرانا جدا شده و به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داد. این مهاجم 34 ساله در همان اولین فصل حضور خود در مادرید نمایش درخشانی داشت و با گلزنی‌های مکرر از عوامل اصلی قهرمانی تیم دیگو سیمئونه لقب گرفت.

 
با این وجود فصل دوم حضور ستاره اروگوئه‌ای در اتلتیکو مادرید به‌خوبی فصل اول نبود و لوئیس سوارز اخیراً به یک نیمکت نشین در ترکیب تیم دیه‌گو سیمئونه نیز تبدیل شده بود. همه این مسائل باعث شد شایعات زیادی در رابطه با آینده این ستاره اروگوئه‌ای و احتمال جدایی او از روخی بلانکو به گوش برسد. نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد و باشگاه اتلتیکو مادرید چند هفته پیش و قبل از دیدار برابر سویا جدایی این ستاره اروگوئه‌ای را تایید کرد.


 
در مورد آینده سوارز شایعات زیادی به گوش می‌رسد. خود بازیکن اخیرا در یک مصاحبه گفت که در سال جام جهانی می‌خواهد همچنان در فوتبال اروپا بماند و حتی گفته می‌شود از استون ویلا نیز پیشنهاد خوبی به سوارز رسیده اما امروز "رادیو ولا رد" آرژانتین ادعا کرد که هفته پیش در پاریس، نماینده‌ای از باشگاه ریورپلاته با سوارز ملاقات داشته و با وی برای فصل بعد مذاکره کرده است.

‌ریورپلاته با از دست دادن جولیان آلوارز که راهی سیتی شده، به دنبال جذب بهترین جانشین برای اوست و مارسلو گایاردو، مربی ریور نیز سوارز را بهترین گزینه می‌داند. طبق این گزارش، قهرمان فصل گذشته فوتبال آرژانتین، پیشنهاد مالی بسیار خوبی نیز به سوارز ارائه کرده و ستاره اروگوئه‌ای نیز در پاسخ گفته هر احتمالی ممکن است ولی فعلا فوتبال اروپا برایش در اولویت قرار دارد. سوارز درهای ریور را به روی خود نبسته و در صورتی‌که نتواند با تیمی اروپایی به توافق برسد، پیشنهاد ریور را جدی‌تر بررسی خواهد کرد.
برچسب ها: لوئیس سوارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها