به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۳۴۰۶۹۱
عدم تمدید و انتقال به بارسا در تابستان 2023

برنامه محمد صلاح برای آینده فاش شد

گروه ورزشی: طبق ادعای میرر، مهاجم مصری لیورپول برنامه‌ خود برای آینده را تغییر داده است.
برنامه محمد صلاح برای آینده فاش شد
 قرارداد محمد صلاح با لیورپول تا تابستان 2023 ادامه دارد و مدیران این باشگاه مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرده‌اند. 
با این حال به نظر می‌رسد که هنوز توافقی برای امضای قرارداد جدید بین دو طرف شکل نگرفته و همین نگرانی بسیاری را در بین هواداران این تیم ایجاد کرده است. 

پیش از این بسیاری از منابع خبری از احتمال انتقال صلاح به رئال مادرید یا بارسلونا خبر داده و مدعی شده بودند که این بازیکن امیدوار است که چالش جدیدی را در طول دوران فوتبالش تجربه کند. 
با این حال، هفته گذشته نشریه انگلیسی اتلتیک خبر داد که این ستاره مصری ترجیح می‌دهد در لیگ برتر بماند و در این صورت باید به یکی از رقبای لیورپول ملحق شود و این خبر بسیار بدی برای یورگن کلوپ و تیمش خواهد بود. 
 به نظر می‌رسد موضع صلاح اکنون تغییر کرده است. بر اساس گزارش نشریه میرر؛ مهاجم مصری سرخپوشان مرسی‌ساید به دوستانش گفته که تصمیمش در خصوص تمدید قرارداد با لیورپول تغییر کرده و تمایلی به امضای قرارداد جدید با این باشگاه ندارد. طبق این گزارش؛ صلاح 29 ساله می‌خواهد سال پایانی قراردادش را در لیورپول بماند و سپس تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شود. صلاح زمانی گفته بود که نمی‌تواند تصور کند که روزی مقابل لیورپول بازی کند و حتی فکر کردن به این موضوع او را ناراحت می‌کند.


 
مهاجم پیشین تیم‌های چلسی، فیورنتینا و رُم که از سال 2017 در عضویت باشگاه لیورپول است، تاکنون در 254 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 156 گل‌زده و 63 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.
او تاکنون به لیورپول برای کسب 6 جام مختلف کمک کرده است از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.
برچسب ها: محمد صلاح
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها