به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۳۴۰۷۱۱

پوگبا تست پزشکی یوونتوس را پشت سر گذاشت

گروه ورزشی: پل پوگبا، هافبک سابق منچستریونایتد، اولین مرحله از تست پزشکی یوونتوس را پشت سر گذاشته است.
پوگبا تست پزشکی یوونتوس را پشت سر گذاشت
به نظر می‌رسد پل پوگبا، ستاره فرانسوی و باتجربه یونایتد آماده بازگشت به تورین است و تمامی توافقات برای انتقال او به یوونتوس انجام شده است. این بازیکن بعد از سپری کردن 6 فصل متوسط در اولدترافورد، در نهایت برای تمدید قرارداد با یونایتد به توافق نرسیده و ترجیح داد دوباره لیگ برتر را به مقصد ایتالیا ترک کند.

حالا نشریه کویره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد پل پوگبا اولین تست پزشکی باشگاه یوونتوس را هفته گذشته در شهر میامی پشت سر گذاشت و البته مشکلی وجود نداشته است. دومین تست پزشکی به‌زودی در شهر تورین برگزار می‌شود و پل پوگبا به‌صورت رسمی به یوونتوس ملحق خواهد شد. به دلایل مشکلات بودجه‌ای باشگاه، بازگشت پل پوگبا به یوونتوس تا تاریخ اول ژوئن به‌طور رسمی اعلام نخواهد شد. 
اما مدیران باشگاه ایتالیایی تردیدی در مورد توافق با پل پوگبا ندارند و این هافبک فرانسوی فصل بعد در سری آ بازی خواهد کرد. پل پوگبا از سال 2012 تا 2016، چهار فصل درخشان را در یوونتوس سپری کرده و با لباس این تیم به افتخارات بزرگی دست یافت. اما او در سال 2016 و با قراردادی 90 میلیون پوندی راهی یونایتد شده و نتوانست روزهای درخشان خود در یوونتوس را تیم جدیدش نیز تکرار کند.
برچسب ها: پل پوگبا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها