به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۴۰۷۲۱

باتری این گوشی هوشمند تایک هفته دوام می‌آورد

باتری این گوشی هوشمند تایک هفته دوام می‌آورد
گروه فناوری:گوشی هوشمند WP۱۹ با ظرفیت باتری ۲۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، بزرگترین گوشی هوشمند جهان خواهد بود. شرکت Oukitel پس از عرضه موفقیت آمیز دو گوشی هوشمند WP۱۵ و WP۱۸ با باتری های بسیار قوی، قصد دارد مدل WP۱۹ را با بزرگتری ظرفیت باتری در جهان، یعنی ۲۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت ارائه کند.
 
گوشی هوشمند WP19 برای ماجراجویی در فضای باز طراحی شده است و بهترین ویژگی ها را به همراه خواهد داشت. یکی از چشمگیرترین عملکردهای این گوشی ظرفیت باتری 21000 میلی آمپر ساعتی آن است که این گوشی را به بزرگترین گوشی هوشمند جهان تبدیل می کند.

باتری بزرگ این گوشی می تواند تا یک هفته در طبیعت دوام بیاورد. گوشی WP19 همچنین بهترین منبع تغذیه قابل حمل برای شما خواهد بود و با ظرفیت عظیم باتری و شارژ معکوس خود می تواند حداکثر به مدت یک هفته در شرایط اضطراری انرژی دیگر دستگاه‌های الکتریکی شما را تامین کند. این گوشی قدرتمند به دوربین اصلی SAMSUNG 64MP و SONY 20MP Night version one مجهز شده است و امکان ثبت تصاویر با کیفیت را در طول شب فراهم می کند.

همچنین چهار ساطع کننده تشعشعات مادون قرمز در پشت WP19، برد بصری را به طور قابل توجهی تا 20 متر افزایش می دهند. دوربین نسخه شب WP19 احساس امنیت را برای کاربران به ارمغان می آورد و می تواند هر چیزی که آنها را در معرض خطر قرار می دهد، شناسایی کند. دوربین می تواند وجود حیوانات وحشی را تشخیص دهد، مسیر بازگشت به کمپ را ردیابی کند و در تاریکی به پیدا کردن وسایل گم شده کمک کند. این گوشی پرچمدار مقاوم از اواخر ژوئن برای خرید در AliExpress در دسترس خواهد بود.
مرجع : فرارو
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها