به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۴۰۷۵۲
خیانتی در کار نبود

پیکه تصمیم به جدایی از شکیرا گرفت!

گروه ورزشی: داستان جدایی پیکه، مدافع بارسلونا، از شکیرا در روزهای اخیر به تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است.
پیکه تصمیم به جدایی از شکیرا گرفت!
از چند روز قبل شایعات بسیاری پیرامون جدایی پیکه و شکیرا، زوج جذاب دنیای فوتبال و موسیقی، پس از 12 سال زندگی مشترک به گوش می‌رسید. 
بسیاری از منابع خبری در ابتدا مدعی شدند که این خواننده کلمبیایی این بازیکن را به دلیل خیانت از خانه‌ای که به همراه دو فرزندشان در آن زندگی می‌کردند بیرون کرده اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که روایت جدیدی از این اتفاق را مطرح می‌کند. 
 

تانیا چری، دوست نزدیک شکیرا، با حضور در برنامه El Gordo la Flaca اظهار داشت:« شکیرا در شرایط بدی قرار دارد چون انتظار این اتفاق را نداشته است. هرچند این دو نفر در هنگام سفر به اورلاندو با بچه‌ها در ماه ژانویه با مشکلاتی مواجه شدند، آنها به صورت کلی مشکل داشتند اما او فکر نمی‌کرد که این مشکل چندان جدی و بد باشد. وقتی آنها به بارسلونا برگشتند، پیکه به او گفت که خانه را ترک کرده و قصد جدایی از شکیرا را دارد.»
این خبرنگار همچنین مدعی شد که شکیرا از این مدافع بارسلونا درخواست کرده که برای حل مشکل زوج درمانی کرده و به روانشناس مراجعه کنند اما او این پیشنهاد را قبول نکرده است. 
چری گفته که شکیرا به دلیل اتفاقاتی که رخ داده در شرایط بسیار بدی قرار دارد و به دلیل سوتغذیه و شرایط روحی نامناسب وزن زیادی را از دست داده است. این موضوع وقتی که تصاویری از این خواننده چند هفته قبل در ایبیزا منتشر شد که در حال واکسینه کردن میلان و ساشا بود، به وضوح دیده می‌شد. 
 

از چند روز قبل نیز گفته شده بود که پیکه مدتی است خانه را ترک کرده و در آپارتمانی در شهر بارسلونا به تنهایی زندگی می‌کند اما این تصور وجود داشت که شکیرا او را از خانه بیرون کرده است. 
چری همچنین خبر داده که هر دوی این افراد جلساتی را با وکلای خودشان برگزار کرده‌اند تکلیف اموال مشترکی که دارند را روشن کنند و از همه مهم‌تر این موضوع را مشخص کنند که حضانت فرزندان به چه صورت خواهد بود، چرا که شکیرا به احتمال زیاد قصد دارد به شهر میامی در آمریکا نقل مکان کند. 
حالا مشخص شده که شکیرا هرگز اعتقادی به خیانت پیکه به خودش نداشته و اخبار مربوط به استخدام کارآگاه از سوی او برای بررسی اقدامات و رفتارهای پیکه اشتباه است.
برچسب ها: جرارد پیکه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها