به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۳۴۰۷۵۳

استقلال آماده رونمایی از جواد نکونام؟

گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال درحالی قرار است برای فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر، دوران آماده‌سازی را آغاز کند که هنوز خبری از انتخاب سرمربی این تیم نیست و همچنان کشمکش‌ها برای انتخاب سکاندار نیمکت هدایت این تیم ادامه دارد.
استقلال آماده رونمایی از جواد نکونام؟
بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و پیوستن این چهره به تیم اماراتی، تا شب گذشته نیمکت استقلال بلاتکلیف مانده و خبری از انتخاب جایگزین مجیدی نبود. این درحالی است که استقلالی‌ها از انتهای هفته قبل مذاکرات خود را برای پیدا کردن جانشین مجیدی آغاز کرده و حتی اخباری مبنی‌بر مذاکره با گزینه‌های خارجی و یک گزینه داخلی یعنی جواد نکونام نیز شنیده شد اما با این تفاسیر هنوز خبر قطعی در این زمینه منتشر نشده و به صورت رسمی سرمربی بعدی استقلال انتخاب نشده است.
بعد از انتشار اخباری مبنی‌بر مذاکره باشگاه استقلال با نکونام، هواداران این تیم نسبت به انتشار این خبر واکنش‌های ضدونقیض زیادی را نشان دادند اما به‌طور کلی در این چند روز از جانشینی یک سرمربی داخلی به جای مجیدی استقبال خوشایندی را به عمل نیاوردند. از سوی دیگر پیچیده‌تر شدن ماجرا درباره سرنوشت مذاکرات نکونام با استقلال و کشیده شدن پای باشگاه فولاد در این خصوص باعث شد تا زمزمه‌هایی مبنی‌بر انصراف نکونام یا قطع مذاکرات نیز به گوش برسد.  همه اینها درحالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان» طی ۴۸ ساعت اخیر هیچ تحول جدیدی درباره مذاکرات بین نکونام با استقلال رخ نداده و همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، همچنان نکونام محتمل‌ترین گزینه برای سرمربیگری آبی‌پوشان تهرانی محسوب می‌شود و اگر فولاد رضایت بدهد، احتمالا طی روزهای آینده این خبر قطعیت پیدا خواهد کرد.
اینکه چرا این خبر رسانه‌ای نمی‌شود به این موضوع برمی‌گردد که مدیران باشگاه در صدد تلطیف فضای هواداری در فضای مجازی هستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف کادرفنی را روشن کنند. در این زمینه نیز یک مقام مسئول در استقلال اعلام کرد که با وجود مشکلات اقتصادی و قیمت ارز، گزینه خارجی به احتمال بسیار زیاد منتفی بوده و سرمربی داخلی جدید استقلال تا ۲۴ ساعت آینده معرفی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها