به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۴۰۸۳۵

نسخه رضاییان در پرسپولیس پیچیده شد

نسخه رضاییان در پرسپولیس پیچیده شد
گروه ورزشی:با جذب دانیال اسماعیلی فر، پرونده بازگشت کوتاه مدت رضاییان به پرسپولیس بسته شد و مدافع راست سرخپوشان باید به دنبال تیم دیگری باشد. رامین رضاییان اواسط فصل گذشته بود که به پرسپولیس ملحق شد تا به جای مهدی شیری، در پست دفاع راست به میدان برود و نقطه ضعف سرخپوشان را به نقطه قوت این تیم بدل کند.
 
استقبال ها از رضاییان در بازگشت به تیم هم بسیار خوب بود و هواداران پرسپولیس امیدوار بودند با جذب این بازیکن سابقا ملی‌پوش، اختلاف امتیازی خود با استقلال را در صدر جدول جبران کنند. حضور رضاییان هم در همین مدت زمان کوتاه مشهود بود و او چندین بار زمینه ساز گلزنی تیمش شد اما یک مشکل در بازگشت این بازیکن به پرسپولیس وجود داشت.

رامین رضاییان به عنوان بازیکنی در حد و قواره‌های ستاره به این تیم پیوست اما رفتارها و اظهارات مختلف رضاییان به خصوص در اواخر فصل تبدیل به معضلی برای کادرفنی پرسپولیس شد و یحیی گل  محمدی به طور علنی از این بازیکن انتقاد کرد که نباید رضاییان علیه همبازی های خود صحبت کند.

مشکل دیگر، مربوط به دعوت نشدن رضاییان به تیم ملی بود. رامین که تصور می کرد با بازگشت به ایران می تواند جایگاه خود در تیم ملی را پس بگیرد و به یکی از نفرات ثابت تیم ملی تبدیل شود، همچنان مدنظر دراگان اسکوچیچ نبود و حتی در پایان فصل، مهدی شیری که از پرسپولیس بیرون گذاشته شده بود تا رضاییان جایگزین او شود به تیم ملی دعوت شد و باز هم جایی برای رضاییان نبود.

با این حال باز هم یک مشکل دیگر باقی بود. رامین رضاییان بازیکن گران قیمتی برای پرسپولیس بود و برای نیم فصل بازی در این تیم ۶ میلیارد تومان گرفت و برای فصل بعد مطمئنا رقم بیشتری را هم مطالبه می کرد. از طرفی با دعوت نشدن او به تیم ملی، پرسپولیس هم که امیدوار بود مبلغی را از محل درآمدهایش به خاطر حضور بازیکنان در جام جهانی به دست آورد، با دعوت نشدن رضاییان به تیم ملی، ناامید شد.

در نهایت با اتمام قرارداد شش ماهه رضاییان با پرسپولیس، یحیی گل محمدی نقشه خود برای کنار گذاشتن این بازیکن را ارائه کرد و به سراغ دانیال اسماعیلی فر رفت که کمتر کسی اعتقاد دارد از نظر فنی در حد و اندازه های رامین رضاییان است اما او به خاطر خلق و خوی آرام و قیمت مناسب تر خود، گزینه بهتری برای پرسپولیس بود.
در نهایت جذب اسماعیلی فر در ساعات گذشته، اقدام نهایی برای کنار گذاشتن رضاییان بود تا او از این پس به سراغ تیم دیگری باشد و شاید در فصل آینده در یک تیم قطری و شاید ایرانی به میدان برود.
برچسب ها: رامین رضاییان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها