به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۳۴۰۸۵۸

ادعای فرانسوی؛ دمبله پیشنهاد چلسی را پذیرفت

گروه ورزشی: بر اساس ادعای Le10 Sport عثمان دمبله وینگر بارسا پیشنهاد باشگاه چلسی برای انتقال به استمفوردبریج را پذیرفته است.
ادعای فرانسوی؛ دمبله پیشنهاد چلسی را پذیرفت
رسانه فرانسوی Le10 Sport مدعی شد عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسلونا پیشنهاد باشگاه چلسی را پذیرفته و این نقطه پایانی بر شایعات متعدد درباره آینده او در باشگاه کاتالان است.
این رسانه فرانسوی می‌گوید از منابع خود دریافت که دمبله تصمیم خود را برای پذیرفتن پیشنهاد چلسی گرفته و مترصد پیوستن دوباره به مربی سابقش در دورتموند، توماس توخل است که این روزها روی نیمکت چلسی می‌نشیند.

دوران پنج ساله بازی دمبله برای بارسا دوران پر فراز و نشیبی بود. دمبله زمانی به نوکمپ رسید که از او به عنوان جانشین نیمار یاد می‌شد. ستاره بزرگی که در سال 2017 بارسا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد و رکورد قراردادهای دنیا را با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو شکست.
اما مصدومیت‌ها، مشکلات آمادگی جسمانی و شایعات متعدد درباره بی‌نظمی و فقدان اخلاق حرفه‌ای در دمبله باعث شد وینگر فرانسوی هرگز نتواند آنطور که انتظار می‌رفت در نوکمپ بدرخشد. دمبله از تابستان گذشته وارد آخرین سال قراردادش با بارسا شد و تیم مدیریت برنامه‌های او در این مدت مذاکراتی برای تمدید قرارداد با باشگاه کاتالان انجام داد.
اما بارسلونا معتقد است در این دوره ده ماهه مدیران برنامه‌های دمبله نشانه‌ای از قصد واقعی او برای ماندگار شدن در بارسا نشان ندادند. حالا به نظر می‌رسد داستان دمبله و بارسا به ایستگاه پایانی رسیده و او از فصل آینده با پیراهن آبی چلسی در میادین فوتبال دیده خواهد شد.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها