به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۳۴۰۸۵۹
آنخل دی‌ماریا در راه نوکمپ؛

انتقالی که بالاخره به بارسلونا نهایی خواهد شد

گروه ورزشی: آنخل دی ماریا، ستاره باتجربه پاری سن ژرمن بالاخره ممکن است لباس بارسلونا را به تن کند.
انتقالی که بالاخره به بارسلونا نهایی خواهد شد
 قرارداد آنخل دی ماریا با باشگاه پاری سن ژرمن به اتمام رسیده و مدیران تیم فرانسوی تمایلی به حفظ این بازیکن آرژانتینی نشان ندادند. در ابتدا به نظر می رسید یوونتوس برای خرید آنخل دی ماریا به توافق رسیده و او راهی لیگ ایتالیا خواهد شد، اما حالا بارسلونا وارد عمل شده و احتمال دارد به زودی با این بازیکن به توافق برسد. اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد آنخل دی ماریا در گذشته دو مرتبه دیگر نیز فاصله ای تا حضور در ترکیب بارسلونا نداشت و در نهایت این انتقال منتفی شده است.

آنخل دی ماریا یکی از گزینه های انتقال به بارسلونا در سال 2017 بود، اما مدیران و کادر فنی باشگاه در نهایت تصمیم گرفتند عثمان دمبله را با انتقالی هنگفت از دورتموند به خدمت بگیرند. بارسلونا در آن مقطع نیمار را از دست داده بود و پاری سن ژرمن موفق شد با پرداخت 222 میلیون یورو، این ستاره برزیلی را جذب کند.
در واقع هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به دلیل سابقه حضور آنخل دی ماریا در ترکیب رئال مادرید، در مورد جذب این بازیکن تردید داشت و در نهایت این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال 2010 تا 2014 در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته و با سپری کردن دورانی درخشان، در نهایت موفق به فتح لیگ قهرمانان نیز شد.
البته مدیران بارسلونا در سال 2018 دوباره برای جذب آنخل دی ماریا تلاش کردند، اما مشکلات فرپلی مالی اجازه نداد این انتقال نهایی شود و حالا بعد از چهار سال، کاتالان ها در آستانه جذب ستاره آرژانتینی قرار گرفته است.
برچسب ها: دی ماریا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها