به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۳۴۰۸۶۴

علت موافقت چلسی با انتقال لوکاکو؛ جذب ژسوس

گروه ورزشی: وبسایت گل مدعی است چلسی آماده است با انتقال قرضی رومرو لوکاکو به اینتر موافقت کند چرا که قصد دارد به جای او گابریل ژسوس از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.
علت موافقت چلسی با انتقال لوکاکو؛ جذب ژسوس
درحالیکه در روزهای اخیر بازار شایعات درباره بازگشت رومرو لوکاکو به اینترمیلان داغ بوده و گفته می‌شد احتمال موافقت چلسی با انتقال قرضی ستاره بلژیکی به اینتر بالا است، وبسایت گل مدعی شد احتمال این انتقال از هر زمان دیگری بیشتر قوت گرفته به این علت که چلسی مصمم است بعد از انتقال لوکاکو گابریل ژسوس ستاره منچسترسیتی را به جای او به خدمت بگیرد.

لوکاکو یک سال پیش با قراردادی به ارزش 123 میلیون دلار از اینتر به باشگاه سابق خود چلسی بازگشت. ولی حالا تنها بعد از گذشت یک سال چلسی حاضر است او را در ازای دریافت 27 میلیون دلار به صورت قرضی به اینتر برگرداند.
چلسی در عین حال به لوکاکو اعلام کرده او پیش از انتقال قرضی به اینتر باید به کاهش 40 درصدی دستمزد خود موافقت کند. در مدت حضور لوکاکو در اینتر دستمزد او را چلسی پرداخت خواهد کرد.
گل مدعی است آنچه چلسی را برای واگذاری قرضی لوکاکو به اینتر راضی کرده گزینه به خدمت گرفتن گابریل ژسوس از سیتی به جای او بوده است. بر اساس این گزارش چلسی آماده است پیشنهادی رسمی برای جذب ژسوس به سیتی ارائه دهد.
برچسب ها: روملو لوکاکو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها