به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۳۴۰۸۶۷
فعلا توافقی حاصل نشده؛

پاسخ لیورپول به بایرن؛ پیشنهادتان خنده‌دار است!

گروه ورزشی: لیورپول فعلا از نظر مالی برای فروش سادیو مانه به بایرن مونیخ به توافق نرسیده است.
پاسخ لیورپول به بایرن؛ پیشنهادتان خنده‌دار است!
قرارداد سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول در سال 2023 با این تیم تمام می شود و این مهاجم گلزن خواهان انتقال به بایرن مونیخ شده است. اما نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد لیورپول آخرین پیشنهاد بایرن مونیخ برای سادیو مانه را رد کرده و فعلا با این باشگاه آلمانی به توافق نرسیده است. پیشنهاد جدید بایرن مونیخ رقمی در حدود 25 میلیون پوند بود که در صورت قهرمانی این باشگاه آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا رسیدن توپ طلا به سادیو مانه در هر سه فصل پیش رو، به 30 میلیون پوند می رسید. نشریه تایمز مدعی شد لیورپول این پیشنهاد را خنده دار توصیف کرده و اصلا حاضر به توافق با شرایط فعلی با بایرن مونیخ نیست. 

جولیان وارد، مدیر ورزشی جدید لیورپول رقم 42.5 میلیون پوند را برای مذاکرات اعلام کرده و به مدیران بایرن مونیخ اطلاع داده که در صورت عدم افزایش رقم قرارداد، هیچ فایده ای در انجام مذاکره رودررو بین طرفین وجود ندارد و قرار ملاقات نیز منتفی خواهد شد. بدین ترتیب به نظر می رسد شرایط بایسرن مونیخ برای جذب سادیو مانه چندان آسان نخواهد بود.
البته رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ در روزهای اخیر همچنان مصر به جدایی بوده و در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمالا این باشگاه پرافتخار و آلمانی چاره ای جز افزایش رقم پیشنهادی خود به لیورپول برای جذب سادیو مانه نخواهد داشت. بدین ترتیب اگر جدایی رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ قطعی شود، احتمالا به زودی شاهد انتقال سادیو مانه به این تیم خواهیم بود.
برچسب ها: سادیو مانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها