به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۳۴۰۸۷۰
فقط اینتر؛

رد پیشنهادات بزرگ؛ دیبالا فقط به دنبال انتقال جنجالی

گروه ورزشی: پائولو دیبالا، ستاره تکنیکی و سابق یوونتوس در آستانه انتقال به اینتر قرار گرفته است.
رد پیشنهادات بزرگ؛ دیبالا فقط به دنبال انتقال جنجالی
یکی از جنجالی ترین انتقال های تاریخ فوتبال ایتالیا در حال نهایی شدن است. بعد از سپری کردن هفت سال موفق در تورین، پائولو دیبالا فاصله ای تا توافق با اینتر و پوشیدن لباس رقیب قدیمی ندارد. پائولو دیبالا پس از پایان قراردادش با یوونتوس تمایلی به ماندن در تورین نشان نداد و حالا جذب او به عنوان بازیکن آزاد ممکن شده است. مدیران نراتزوری آماده هستند تا اولین پیشنهاد خود را در جلسه ای که تا پایان هفته برگزار می شود، ارائه دهند. 

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد آنتون، مدیر برنامه دیبالا احتمالا امروز یا فردا با مدیران اینتر دیدار کند. این ستاره باتجربه و آرژانتینی اخیرا پیشنهادات نیوکاسل، آرسنال، دورتموند و اتلتیکومادرید را رد کرده و فقط خواهان انتقال به اینتر است.
اینتر به پائولو دیبالا پیشنهاد شش میلیون یورو در سال به اضافه پاداش تا هفت میلیون یورو را ارائه می دهد که به نظر مورد قبول این بازیکن قرار خواهد گرفت. جالب اینجاست این همان دستمزدی است که پائولو دیبالا در یوونتوس نیز دریافت می کرد، اما خود این بازیکن تمایلی به ماندن در تورین نداشته و خواهان ترک یوونتوس بود.
پائولو دیبالا رابطه خوبی با پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر داشته و علاقمند به تجربه چالشی جدید در دوران ورزشی خود است. به نظر می رسد به زودی توافق نهایی بین این بازیکن و نراتزوری انجام می شود و پائولو دیبالا رسما لباس اینتر را به تن خواهد کرد. نراتزوری فصل قبل موفق به جذب هاکان چالهان اوغلو از میلان شد و حالا در آستانه خرید یک بازیکن مهم از دیگر رقیب خود قرار گرفته است.
برچسب ها: پائولو دیبالا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها