به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۳۴۰۹۶۳

روابط آلمان و روسیه در حال فروپاشی

روابط  آلمان و روسیه در حال فروپاشی
گروه بین الملل: سفیر آلمان در روسیه  عنوان کرد، روابط بین آلمان و روسیه بعد از شروع عملیات ویژه مسکو در اوکراین شدیدا وخیم شده و در حال فروپاشی است.
 گزا آندریاس فون گیر، بیان داشت، دو کشور به رغم داشتن مسائل متعدد همچنان همسایه همدیگر هستند.وی افزود: وقتی وضعیت در اوایل فوریه را در مقایسه با وضعیت امروز و دورنماهای مطرح برای آینده در نظر می گیرم وضعیت این روابط درگیر یک فروپاشی واقعی است.او ادامه داد، روابط دوجانبه آلمان و روسیه بعد از شروع عمیات ویژه روسیه در اوکراین شدیدا وخیم شد. با این حال موقعیت جغرافیایی آنها اجازه نخواهد داد که تمامی تعاملاتشان را متوقف کنند و "ما همچنان به یکدیگر به ویژه با در نظر گرفتن تاریخ ما که حالا در بردارنده یک روز متمایز یعنی ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ است احتیاج خواهیم داشت.
این دیپلمات ادامه داد: حالا همکاری در حوزه های متعدد ظاهرا برای مدتی طولانی به ندرت ممکن شده یا دست کم خیلی دشواتر خواهد بود.


 
برچسب ها: روسیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها