به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۳۴۰۹۶۴
واكنش رئیسی به قطعنامه شورای حکام

یک قدم از موضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

یک قدم از موضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
گروه سیاسی: رئیس جمهور با بیان اینکه شورای حکام علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند، گفت: اما یک قدم از موضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد این شورا چندین بار علیه مردم مظلوم فلسطین قطعنامه صادر کرده است اما موثر واقع نشد و ابتکار عمل در دست فلسطینیان است.
 سید ابراهیم رئیسی  در دیدار با اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کرامت یک جایگاه است که اگر انسان از آن بهره‌مند شود جز برای خدا کار نخواهد کرد، اظهار کرد: شهدا قبل از اینکه به مقام شامخ شهادت نایل شوند به مقام کرامت رسیدند. کرامت به انسان‌ها آبرو می‌بخشد و وجود آمار بالای شهدا، ایثارگران و جانبازان در چهارمحال و بختیاری گویای این موضوع است که مردم این استان به ارزش‌های نظام اسلامی پایبند هستند.وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه حل مشکلات مردم را دارند، گفت: دلسوزان این نظام و انقلاب مردمی هستند که سختی‌ها را تحمل می‌کنند و با تولید در حوزه‌های مختلف اعم از دامپروری، کشاورزی و صنعت دشمن را ناامید می‌کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد این کشور پیشرفت کند، تصریح کرد: کشور ایران به صنعت هسته‌ای و صنایع پیشرفته نظامی دست یافته است اما دشمن نمی‌خواهد از دانش برتر برخوردار باشیم، در جنگ اراده‌ها به دنبال پیشرفت کشور هستیم و این جنگ تا ابد ادامه دارد.
رئیسی با اشاره به اینکه فرهنگ پیروز در کشور فرهنگ ما می‌توانیم است، بیان کرد: این فرهنگ، فرهنگ حاج قاسم سلیمانی است، در طول این چهار دهه به موففیت‌های بسیاری دست پیدا کردیم و در راستای خودکفایی و استقلال گام برداشتیم.وی ادامه داد: دوران بزن‌دررو تمام شده است، یونان یک کشتی توقیف کرد اما به جای آن دو کشتی توقیف شد، دشمنان باید این مسئله را جدی بگیرند که پاسخ محکمی به آن‌ها داده خواهد شد.رئیسی با بیان اینکه شورای حکام علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند، توضیح داد: اما یک قدم از موضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد این شورا چندین بار علیه مردم مظلوم فلسطین قطعنامه صادر کرده است اما موثر واقع نشد و ابتکار عمل در دست فلسطینیان است، با اعمال تحریم، کشور ایران در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و ... متوقف نمی‌شود، لبخند و اخم دشمنان را به اقتصاد و معیشت مردم گره نمی‌زنیم.
وی با تاکید بر اینکه بنای ما در برداشتن گام‌های اقتصادی اجرای عدالت است گفت: تصمیم دولت قطع کردن دست مفسدان، مافیا و رانت‌خوران از جای جای کشور است، از ثروت و قدرت مافیا نمی‌ترسیم و دست این جریان‌ها را در بخش‌های اداری قطع می‌کنیم.رئیس جمهور ادامه داد: این جریان در تلاش است تا خود را ذیحق جلوه دهد، بنده در هر ساعت دغدغه معیشت مردم را دارم و تمام برنامه‌‎ریزی‌ها در این جهت است که از مشکلات مردم بکاهیم.
رئیسی با بیان اینکه عده‌ای معتقد بودند صادرات ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت، ایران را به جایگاه ممتاز می‎ رساند، گفت: امروز بدون اینکه پای قراردادی را امضا کنیم به این جایگاه ممتاز رسیده‌ایم و تراز تجاری کشور نشان از این موفقیت دارد، وعده رشد اقتصادی ۵ درصد را داده‌ایم و تمام شاخص‌ها نشان از آینده روشن کشور دارد.وی اظهار کرد: در جنگ اراده‌ها با دست توانای جوانان به جلو حرکت خواهیم کرد، برنامه دولت سیزدهم استفاده از مدیران حزب‌اللهی، انقلابی و مردمی است، مدیران ناکارمد باید به حاشیه رانده شوند، با هیچکس عهد اخوت نبسته‌ایم اگر کسی ناکارآمدی نشان دهد حق ادامه فعالیت ندارد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها