به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۴۰۹۹۳

فراموشکاری عجیب بکام درباره همسرش ویکتوریا

فراموشکاری عجیب بکام درباره همسرش ویکتوریا
گروه ورزشی:دیوید بکام به طرز ناخوشایندی فراموش کرد که نام همسرش ویکتوریا را در بین تتوهای مورد علاقه‌اش بیاورد.دیوید بکام فاش کرد که کدام یک از ۸۱ خالکوبی منحصر به فردی که روی بدنش دارد مورد علاقه‌اش است... و این خالکوبی نام همسرش ویکتوریا نبود.
 
زمانی که از اسطوره منچستریونایتد در مورد محبوب‌ترین خالکوبی‌اش پرسیده شد، در ابتدا فراموش کرد نام همسرش که تقریباً ۲۴ سال با او زندگی کرده را بگوید. بکام ۴۷ ساله و خواننده سابق گروه اسپایس‌گرلز، ویکتوریا ۴۸ ساله، برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد ازدواج کردند. آن‌ها پدر و مادر بروکلین ۲۳ ساله، رومئو ۱۹ ساله، کروز ۱۷ ساله و هارپر ۱۰ ساله هستند.

و هنگامی که هم‌تیمی سابقش گری نویل در ویدیوی یوتیوب برای سری برنامه‌های The Overlap در مورد تتوی مورد علاقه او سؤال پرسید، ویکتوریا شانسش را به نفع فرزندان‌شان از دست داد. او در ابتدا ویکتوریا را نادیده گرفت و گفت: «راستش را بگویم انتخاب یک تتوی مورد علاقه سخت است. نام بچه‌هایم.» بکام سپس مکث کرد و کمی بعد گفت: «و نام ویکتوریا. این را هم اضافه کن.»نویل نتوانست جلوی خنده‌اش را بگیرد در حالی که بکام می‌خندید و با احساس گناه نگاهش را به سمت دیگری دوخت. بکام در ادامه به نویل گفت که ۸۱ خالکوبی منحصر به فرد دارد. و کاپیتان سابق سه‌شیرها زمانی را به یاد آورد که یکی از آن تتوها به تخت خانه نویل چسبیده بود.

بکام در اواخر دهه ۱۹۹۰ به مدت یک سال در عمارت ۳ میلیون پوندی دوست نزدیکش نویل در منچستر زندگی کرد و بخشی از خانه شیک او حتی به نام «سوئیت بکام» معروف شد. او در مورد چسبیدن جوهر به ملحفه‌های نویل گفت: «من احتمالاً الان ۸۱ خالکوبی دارم. بله، ۸۱ تتوی منحصر به فرد. اولی را انجام دادم و سپس در خانه تو ماندم. نه آن دومی بود، اولی نام بروکلین بود که به پشت کمرم زدم. دومی فرشته بود و من آن موقع در خانه تو می‌خوابیدم و جوهرش به تخت چسبید!»

 
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: دیوید بکهام
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها