به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۴۱۰۰۹

استقلال اول باید سرمربی انتخاب کند بعد بازیکن

استقلال اول باید سرمربی انتخاب کند بعد بازیکن
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به گزینه جانشینی فرهاد مجیدی برای هدایت آبی ها واکنش نشان داد.شاهین بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی از این تیم اظهار کرد: در فوتبال، هیچ وقت جای خالی نمی‌ماند و الان هیات مدیره باشگاه استقلال دنبال مربی فصل آینده استقلال است و این مربی باید از خانواده استقلال باشد. شنیده بودم که با نکونام در حال مذاکره هستند. نکونام هم نشان داده که مربی با دانشی است. من فکر می‌کنم بهترین گزینه، جواد نکونام است و امیدوارم که ما از نقل وانتقالات جا نمانیم و مربی فصل آینده، بازیکنانش را خودش انتخاب کند و امیدوارم هرچه زودتر مذاکرات به نتیجه مشخصی برسد.
 
او در پاسخ به این سوال که در شرایط کنونی، مربی خارجی به آبی‌ها بیشتر کمک می‌کند یا مربی خارجی؟ به ایسنا گفت: طبیعی است که مربی خارجی بادانش می‌تواند به استقلال کمک کند اما تصمیم هیات مدیره این است که از مربی داخلی استفاده کند. ما باید ببینیم  که چه داریم و با داشته‌های حرکت کنیم. به نظر من جواد نکونام بهترین گزینه جانشینی فرهاد مجیدی است. رفتن مجیدی کام هواداران را تلخ کرده است وامیدوارم سریع‌تر سرمربی فصل آینده استقلال معلوم شود تا شرایط به یک نتیجه مشخصی برسد.

بیانی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط استقلال، این تیم برای فصل آینده مدعی عنوان قهرمانی است؟ خاطرنشان کرد: استقلال همیشه مدعی قهرمانی است و در بدترین شرایط هم این تیم مدعی قهرمانی بوده است.این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی‌ها در نقل و انتقالات باید چه بازیکنانی را در اختیار بگیرند؟ گفت: استقلال در وهله اول باید مربی خود را مشخص کند و بعد بازیکنان خود را برای فصل آینده مشخص کند. هر کسی انتخاب شود، یک لیستی ارائه می‌دهد تا آن بازیکنان گرفته شود و پس از آن، می‌توان درباره مسائل دیگر صحبت کرد.او در پایان گفت: استقلال اینقدر بزرگ است که همیشه در فوتبال ما بزرگی می‌کند. هرکسی روی نیمکت استقلال بنشیند، این تیم جزو مدعیان خواهد بود.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها